Utah Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er den skummel? Er 14 år. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 ja, nr 1 er veldig bra, kjør på 1 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Skummel og skummel. Mer interessant, vil jeg si. Hadde nok blitt litt mer redd hvis jeg så den da den kom ut, med tanke på alt rundt den (den er en "found footage"-film, og skuespillerne hadde visstnok blitt meldt savnet før den kom ut osv). Men den er absolutt verdt å få med seg, så jeg sier som vedkommende over, kjør på! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Verdt å få med seg! 6/10 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Du vil nok ikke på telt tur med det første....verdt å se ja! 1 Lenke til kommentar
Utah Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Ja, da får jeg stikke og kjøpe den på mandag Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Helt ok film, skremte meg litt når den kom ut, men var ikke gamle karen da Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Det er en spesiell film og det er vel det lave budsjettet og måten den var filmet på som gjorde den populær. Personlig så synes jeg den er helt ræva men det er nå meg. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Tror ikke filmen holder mål lenger nå til dags men "back in the day" så var filmen ganske spennende. Kanskje på tide å se filmen på nytt siden det har nesten gått 10 år siden jeg så den sist. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ganske bra. Psykologisk horrorfilm, moren min er fremdeles redd for mørket på grunn av den, og hun var en godt voksen kvinne når den kom ut og så den på VHS med oss barna Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Kanskje på tide å se filmen på nytt siden det har nesten gått 10 år siden jeg så den sist. Haha, gjorde det samme for noen uker siden. Skulle ønske jeg hadde brukt tiden min på en annen film, langt fra like bra nå som for 10år siden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Eg såg den då eg var rundt 14-15 år og synest den var veldig god. Har ikkje sett den sidan og trur ikkje eg skal prøve heller. Har ei kjensle av at eg ikkje ville likt den like godt i dag. Som alltid med skrekkfilmar er stemninga viktig. Mørkt rom, høg lyd. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 kultfilm. Klart den må sees. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Så den idag. Kjøpte den ikke pga jeg var hos en kompis som hadde den på pc'en. Den var helt grei, ikke så bra, men ikke dårlig. 4/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå