S.Hurum Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Geiranger Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Flotteste utsikten jeg noensinne har sett fra et hotell Samtidig et helt rått foto hva angår kvaliteter..her synes jeg alt er i vater..skal jeg pirke ville jeg nok fjernet visningskiltet foran inngangen Endret 10. august 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Liker bildet veldig godt. Jeg er ikke enig med Solheim. Synes skiltet pirrer nysgjerrigheten, samtidig med at den forteller en god historie om turismen. Var selv på Vestlandet i år, og noen steder er det kun turisme, det snakkes alle språk unntatt norsk. Selv ansatte, til og med i kolonialen var ikke norske, Skiltet minnet meg om det Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Et artig motiv men bildekvaliteten er jo veldig dårlig. V1 bryter helt opp i støy i storformat. Lenke til kommentar
Askertiger Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Et artig motiv men bildekvaliteten er jo veldig dårlig. V1 bryter helt opp i støy i storformat. V1 er vel etterbehandlet og tilført støy. Ville kanskje valgt lysere skyggepartier på V2 for å få med flere detaljer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg