appelsinbrus Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Dette er siden: http://norwegiantranslators.com Dette er bakgrunnen, som skal settes på repeat nedover siden: http://norwegiantran...2/08/backgr.jpg Det jeg stresser litt med er å få satt den i riktig posisjon. Vet ikke helt hvilken del av koden i style.css jeg kan endre på og fortsatt ha samme størrelse på sidebarer og hovedfelt. Forslag til løsning? Akkurat nå er bakgrunnen satt slik at sidebar er en del av hovedfeltet (se det grå streket midt i posten..) Poenget med å gjøre dette er for at siden skal se litt bedre ut. Fra før har begge sidebarene og hovedfelt forskjellig størrelse, avhengig av hvor mye innhold som er der. Dette ser jo latterlig amatørmessig ut. Jeg er jo strengt tatt amatør på dette her, men man kan jo prøve å minimere akkurat det inntrykket.. Endret 10. august 2012 av appelsinbrus Lenke til kommentar
lisA- Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Legg inn bakgrunnsbildet i #container i stedet. Du kan ikke ha den i #content, da vil den bare vises i boksen der teksten "Reach out to the world We translate, proofread...." er. edit: Så bør du vel legge inn litt padding i de to sidemenyene, ellers blir teksten klistret helt inntil kanten. Endret 11. august 2012 av lisA- 1 Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Takk for svar. Prøvde å gjøre som du sa, men det funka ikke. Da helt sikkert fordi jeg IKKE gjorde som du sa. Hehe.. Hva har jeg glemt? Lenke til kommentar
lisA- Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg gjorde endringen med firebug, og det så bra ut. Du trenger bare å redigere css-en. Fjern bakgrunnsbildet i div-en med id content, og legg den inn i div-en med id container i stedet. 1 Lenke til kommentar