Evakb Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Sømna, Nordland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Et fint lanskapsbilde du presenterer her! Liker fargene som virker godt balanserte! Studerer kompen og detaljer, og ville kanskje ha kuttet enten oppe eller nede, men vanskelig å si helt konkret. Liker jo både himmelen her, og detaljene nederst til ve. med blomstene. Mulig et kutt nede helt opp til der den ytterste graskanten kommer inn i bildet fra høyre..... , hm, ikke sikker dog... God 4'er uansett! Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Et fint lanskapsbilde du presenterer her! Liker fargene som virker godt balanserte! Studerer kompen og detaljer, og ville kanskje ha kuttet enten oppe eller nede, men vanskelig å si helt konkret. Liker jo både himmelen her, og detaljene nederst til ve. med blomstene. Mulig et kutt nede helt opp til der den ytterste graskanten kommer inn i bildet fra høyre..... , hm, ikke sikker dog... ;)God 4'er uansett! Takk skal du ha. Jeg liker fargene godt selv og har justert litt på lyset siden det var relativt mørkt. Jeg kan være enig med deg i et kutt og tror da det må være i toppen, jeg liker bunnen, eller kanskje ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg