Trond Olav Løkken Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 grillmester (2) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Fint bilde " grillmester 2 " med god beskrivelse Trond Olav Leif ønsker deg en god helg med eller uten % Liggande eller sittende? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Herlig bilde! Kjenner nesten lukta helt hit! Og slike pølser skulle jeg ikke hatt det minste imot å smake på! Elsker grillmat! PS! "From the grill" på Kreta får jeg f.eks. aldri nok av! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Herlig bilde! Kjenner nesten lukta helt hit! Og slike pølser skulle jeg ikke hatt det minste imot å smake på! Elsker grillmat! :)PS! "From the grill" på Kreta får jeg f.eks. aldri nok av! Takker for respons, Leif og Svein, - og riktig god helg, gjerne med "en lille en", som danskene sier. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Herlig bilde! Kjenner nesten lukta helt hit! Og slike pølser skulle jeg ikke hatt det minste imot å smake på! Elsker grillmat! :)PS! "From the grill" på Kreta får jeg f.eks. aldri nok av! Takker for respons, Leif og Svein, - og riktig god helg, gjerne med "en lille en", som danskene sier. Ja trond Olav " en lille en " Skål.... ....Leif.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg