Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hei, har lyst til å kjøpe lettmc, men har lyst på en decent bil også. Lurer på om hvor mye jeg må regne med å betale for alt. Må man ha så så mange kjøretimer? Hvor mye koster det ca. for lappen? Vil ha en OK sykkel, spiller ingen rolle hvor gammel den er. Vil ha en respektabel sykkel med grei akselerasjon og toppfart (får jo ikke kjørt så fort på norske veier da ). Den trenger ikke å se så bra ut. Skal bare brukes på veien. Vil ikke at den taper seg i verdi så fort (da er det vel greit med en gammel sykkel?), siden den bare skal brukes i to år. Hvor mye pleier forsikring å koste? Og hvor mye bruker en average sykkel å bruke? Har veldig lite peiling på sykler Er to år til jeg kan ta lappen, men er greit å finne ut om man skal bruke pengene på bil, eller fordele de på MC og bil. Takker for svar! Supersaxy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Hva med denne. Har skrudd på båtmotor og bil. Pappa har ganske mye erfaring med bil, men aldri MC. Hvor vanskelig er det egentlig å fikse en skjært MCmotor? Her er det en annen. Selger påstår at det ikke er noe annet feil enn småskader (Ser ganske lett å fikse ut). Hvordan er Aprilia generelt? Endret 10. august 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Tror jeg ville sett på f.eks. Daelim om lommeboken kniper. Denne så ikke så halvgalen ut, bortsett fra at den trenger noe fiksing - likevel ikke noe så kritisk som gåen motor. Denne så heller ikke dum ut, noe dyrere men gått nesten ingenting, er halvparten så gammel og feilene er nok mindre vesentlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Den siste så ganske grei ut, men hadde nok tenkt mer i retning liggesykkel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå