Gå til innhold

Hvor mye må en betale dersom en tar forbrukslån?

Gjest Slettet+56132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et kredittkort som egentlig ikke har en øvrig kredittgrense. Jeg tror du får en faktura etter noen uker hvor du må betale inn hele beløpet (finnes vel avtalegiro). Tror ikke det er så vanlig å bruke dette kortet i Norge. Jeg jobbet i kassa i et stort byggevareselskap i over tre år, og bare et par ganger prøvde noen å betale med et American Express, som forsåvidt var det eneste kortet betalingsterminalen ikke godtok.

Hvorfor er du så interessert i disse kortene? Det billigste kortet er allerede nevnt. Ellers har du noen kort som gir deg medlems -og drivstoffrabatter noen steder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har fått den orienteringen jeg trenger. Har allerede bestilt Skandiabanken sitt kredittkort, men kredittgrensen er bare på 10.000kr, ikke at jeg trenger pengene, men det er likevel lite penger for meg. Jeg gikk også for et American Express kredittkort. Da har jeg 2 bankkort og muligens to kredittkort, dersom søknadene blir innvilget.

Lenke til kommentar

Din kredittkortgrense er kanskje på 10.000 kr, men kortet har en øvrig kredittgrense opptil 100.000 kr. Det kommer helt ann på en kredittvurdering banken gjør av den enkelte. Skandiabanken er nok det kredittkortet det er vanskeligt å få større lånebeløp på pga den "lave" renta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...