Gå til innhold

Ikke 9800Pro?

xstian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se etter et 9800 non-pro med bra minne (3ns eller 2.8ns), det vil du kunne overklokke ganske bra, og spare en god del penger i samme slengen. Hvis penger er en hindring da. Hvis ikke, gå for et Pro, og overklokk det enda mer. Sjøl kjøpte jeg en non-pro, er fornøyd med det. Får ikke klokket det så mye jeg hadde regna med, men det betyr veldig lite for meg.

Lenke til kommentar
Se etter et 9800 non-pro med bra minne (3ns eller 2.8ns), det vil du kunne overklokke ganske bra, og spare en god del penger i samme slengen. Hvis penger er en hindring da. Hvis ikke, gå for et Pro, og overklokk det enda mer. Sjøl kjøpte jeg en non-pro, er fornøyd med det. Får ikke klokket det så mye jeg hadde regna med, men det betyr veldig lite for meg.

Penger er egentlig ikke issue, men hvis jeg får klokket et 9800np til å yte bedre enn et klokket 9800pro, er det vel kanskje ikke noe vits?

.xstian

Lenke til kommentar

bare lurere på en ting her. er det verdt å gå fra mit skjermkort til 9800 pro?? skal nemlig til Berlin, Uber deutschland 18 oktober og shoppe litt :p da har vel ATi sunket priser på diverse. noen som har noen meninger?? tenker på å kunne spille HL2 og doom 3 best mulig med mest mulig effekter :)

Lenke til kommentar
bare lurere på en ting her. er det verdt å gå fra mit skjermkort til 9800 pro?? skal nemlig til Berlin, Uber deutschland 18 oktober og shoppe litt :p da har vel ATi sunket priser på diverse. noen som har noen meninger?? tenker på å kunne spille HL2 og doom 3 best mulig med mest mulig effekter :)

fra 9700 til 9800??? Har du vunnet i lotto og ingen andre ting å sløse penger på: Ja

har du ikkje ovennevnte: nei

Lenke til kommentar
bare lurere på en ting her. er det verdt å gå fra mit skjermkort til 9800 pro??

Jeg personlig synes det ikke er noen vits. Det er det heller ikke til dagens spill. Hvis du ønsker 100% nytelse av HL2 og Doom3 så kan man vel ikke nekte for at R9800pro vil yte noe bedre, men absolutt ikke verdt pengene.

Lenke til kommentar
vent til lanseringen av det nye ati skjermkortet det er i slutten av denne måneden!!! da synker prisen!!

Det tror jeg nok ikke nei......akkurat som folk trodde prisene på radeon 9700pro skulle droppe når 9800 pro kom ut,,,,,,,

Du må nok regne med å vente en stund til før prisene synker og i første omgang er det ikke snakk om store greiene.....dessuten er det en releasedato på det nye kortet? Fordu må huske å regne med 2-3 mnd før vi inorge får den.....ATI gjør sine kort kun tilgjengelige for USA/Canada i første omgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...