Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ferdig til start Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Så utrolig herlig bilde Leif, ser ut som den skal ta av ja !! God helg til deg og Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Artig bilde, Leif! I yngre år var jeg med på å skjenke en del modeller (måser) fulle, med brød dyppet i hjembrent. Etter at spriten virket, landet de omtrent slik på plenen, hvorpå de rullet forlengst, da understellet forsvant straks det berørte bakken. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Ferdig til start Beskrivelse: Olsson bilde " Ferdig til start " fra torsdag 9 august. God helg ;-) Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Tusen takk Terje og ja er helig med " fugler, modeller " og nå ner ungerne prøver seg at ta av GOD HELG ønsker Leif nei ikke ænnå haha Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Artig bilde, Leif! I yngre år var jeg med på å skjenke en del modeller (måser) fulle, med brød dyppet i hjembrent. Etter at spriten virket, landet de omtrent slik på plenen, hvorpå de rullet forlengst, da understellet forsvant straks det berørte bakken. Aj aj % til modellerne? Ung og oførstånd muligen? Tusen takk Trond Olav og god helg med %? og liggende på bakken som modellerne? Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Lekkert;) Tusen takk Jan Erik og god helg ønsker Leif Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Artig og flott situasjonsbilde. Og her kommer historiene frem. En flott måte å starte helga på, med en god latter God helg til deg der oppe Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hehe. Artig, og veldig godt fanget Lenke til kommentar
Tor Lea Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Stilig selv om jeg syntes det nesten ser ut som kresjen var ganske nær. godt fanget Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Artig og flott situasjonsbilde. Og her kommer historiene frem. En flott måte å starte helga på, med en god latter God helg til deg der oppe Tusen takk J 1 og ha en helg ønsker Leif Hehe. Artig, og veldig godt fanget Tusen takk slettaman og ha en helg.....Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Stilig selv om jeg syntes det nesten ser ut som kresjen var ganske nær. godt fanget Tusen takk Tor Lea. Den " unge " skulle ta av men kan se ut som han krasjer God helg....Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg