Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Søvnproblemer

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Vanskelig å forklare, men på en eller annen måte så har jeg i det siste slitt med å sove. Det er vanskelig å forklare, det er akkurat som at jeg sover og er våken på én gang. Bevisst, men samtidig ubevisst. Det er utrolig vanskelig å forklare, men vet noen hva dette kan være? Skal nevnes at jeg føler meg mer enn nok uthvilt når jeg er ferdig med å sove og har også nok energi for hele dagen. Anonym poster: 88b99b44ae197564c0916e6aba575b3b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som nå, la meg i ett tiden brukte nok lang tid på å sovne. Da jeg sov.. vet ikke om jeg sov. Var blanding mellom drøm og noen annet. Så våknet jeg og er ferdig uthvilt. Har nok ikke sovet mer enn en time eller noe. Og var også helt forferdelig å sove, det var (høres merkelig ut klarer ikke å beskrive det) en umulig drøm. Jeg ante ikke hva jeg måtte gjøre eller hvorfor, men noe måtte jeg gjøre for å komme videre.. Anonym poster: 640d2b13ebac2c4b252bfe540da6a230

Lenke til kommentar

Takk for svar. Men er nok ikke det dessverre. Har bare store problemer med å sovne og å sove når jeg først sover. Som jeg er ikke paralysert, det merket jeg godt ved at jeg har skada foten og under den, merkelige, drømmen så lå jeg og vred meg rundt og gnikka føttene mot hverandre, noe som gjorde rimelig vondt. Og da jeg våknet, så klarte jeg å gå rundt i huset, men var lys våken.. Så hadde jeg problemer igjen med å sovne, sov til nå og nå er jeg mye trettere enn det jeg var klokken 4. Anonym poster: 640d2b13ebac2c4b252bfe540da6a230

Hvis det skal ha noe å si så pleide jeg å gå mye i søvne da jeg var 13 år og under, har gjort det en gang i blant i det siste. Ala én gang i året. Anonym poster: 640d2b13ebac2c4b252bfe540da6a230

Hvis det skal ha noe å si så pleide jeg å gå mye i søvne da jeg var 13 år og under, har gjort det en gang i blant i det siste. Ala én gang i året. Anonym poster: 640d2b13ebac2c4b252bfe540da6a230

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...