robbery Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Heisann folkens! Satt meg ned her om dagen med Slender. Skal sies at jeg HATER horror-spill. Filmer går greit; men spill... nei takk. Til tross for det, så måtte jeg prøve det. Skulle ha en playthrough, men det gikk ikke så alt for bra, da jeg plutselig måtte vise fram min mer feminine side. http://www.youtube.com/watch?v=Na-li3KgRyc Oppfordrer alle til å prøve det, og poste sine EGNE erfaringer og reaksjoner. Så kan vi eventuelt stemme på hvem sin som var best! Link til nedlasting av nyeste versjon av Slender: http://slendergame.com/download.php LYKKE TIL! Endret 10. august 2012 av robbery 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Uff. Har samlet 4 lapper. Tørr ikke mer nå Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 klarte å finne 4 før han tok meg. sært spill. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg så Marbelhornets serie-greia lenge før spillet kom.. En venn av meg sa; dette spillet må du prøve!.. Å jada... Prøve er ordet! Hver eneste gang jeg så han så skrek jeg. Og skrek. Og skrek, og skrek.. Jeg kom ikke langt.. for å si det sånn, selv om jeg restarta flere ganger Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Det her var noe jævla greier, en voksen mann skal ikke sitte å hyle som det her! Våt av svette.... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 4 lapper så løp jeg og gjemte meg under dyna...... mommy. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Dette spillet er epic, burde filme meg selv da jeg spiller for det ser garantert helt latterlig ut! haha. Faen å skummelt. 2 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hehe, jeg må være avstumpa etter årevis med spill som silent hill, residen evil og tonn med film. Fant overhode ikke dette skummelt. Artig konsept, men skummelt, nei. Men det er meg da 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hehe, jeg må være avstumpa etter årevis med spill som silent hill, residen evil og tonn med film. Fant overhode ikke dette skummelt. Artig konsept, men skummelt, nei. Men det er meg da Har også spilt masse skrekkfilm, det er min favorittsjanger når det gjelder både spill og film, og silent hill 2 er ett av mine favorittspill.. men slender er fremdeles fucking scary! Er digg å fremdeles kunne bli skremt fra vettet! 2 Lenke til kommentar
Qake Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Anbefales ikke og spille med headset! 1 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Slenger på min reaksjonvideo også da Alt er fra samme runde. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fikk 6 lapper før han tok meg, men det var ikke så veldig skummelt, litt for forutsigbar. etter lapp 2 så snudde jeg meg med vilje for å skremme folka rundt meg fordi jeg viste slender var der. 2/10 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fikk 6 lapper før han tok meg, men det var ikke så veldig skummelt, litt for forutsigbar. etter lapp 2 så snudde jeg meg med vilje for å skremme folka rundt meg fordi jeg viste slender var der. 2/10 Synes selv det er mye skumlere når man setter seg inn i spillet og atmosfæren. Det er jo f. eks ikke like skummelt å spille det på skolen enn det det er hjemme alene og du sitter i mørkt rom med headset på Kan jo evt. være at du er mer vandt til skumle spill/filmer da. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Fikk 6 lapper før han tok meg, men det var ikke så veldig skummelt, litt for forutsigbar. etter lapp 2 så snudde jeg meg med vilje for å skremme folka rundt meg fordi jeg viste slender var der. 2/10 Synes selv det er mye skumlere når man setter seg inn i spillet og atmosfæren. Det er jo f. eks ikke like skummelt å spille det på skolen enn det det er hjemme alene og du sitter i mørkt rom med headset på Kan jo evt. være at du er mer vandt til skumle spill/filmer da. Er ikke veldig glad i horror spill/filmer, men dette spillet var så forutsigbart at jeg bare minte meg på at han var rett bak meg for å holde roen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er sjelden noe problem å motvirke egen innlevelse slik at skrekkfilmer og -spill ikke blir skumle. Alt man gjør er å snyte seg selv for en god (?) opplevelse. 2 Lenke til kommentar
HawkeyeFtw Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er sjelden noe problem å motvirke egen innlevelse slik at skrekkfilmer og -spill ikke blir skumle. Alt man gjør er å snyte seg selv for en god (?) opplevelse. Enig der. Er jo morsomt i etterkant (om man spiller slender hvertfall), spesielt om man filmer det. Har et par filmer på mobilen med mye skriking og hyling haha. Morsomt og se dem igjen og høre hvordan man reagerer. Dersom du har muligheten, film mens du spiller og hør deg selv. Ekstremt morsomt Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Søk på "11drunk dudes play slender" på youtube, ganske latterlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå