eskarls Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg har to stasjonære pc i et hus der jeg skal ha trådløst. tenkte å kjøpe asus sin nye med 54 mbps. Men et finnes ikke pci trådløst kort fra asus....så da kan det vel være kompabilitets problemer med andre merker?? Kan ikke noen anbefale meg et trådløst nettvekkskort som også har 54 mbps hastiget og som er inne på lager hos komplett ,Og som vil funke bra med asus!!! Ser di får inn asus ruteren i morra. En annen ting . Det er vel bare den ene pcen som trenger trådløst kort, den andre kan vel ha vanlig med kabel inn i ruteren?? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Kjøp Linksys sitt nye system Skal kjøpe d jeg også sjekk mpx.no, søk linksys Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Jeg vil gjerne ha asus...den virker bare så rå. Billigere også. Hvem av linkys sine var det du tenkte på? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Det eneste som kreves er at de forskjellige delene støtter samme standarder. 54Mbps er 802.11g. Bruker selv 3COM sin 54Mbps DSL router og D-Link PCI kort i maskina. Funker helt greit. Det som imidlertid kan være problematisk med billigkort (av egen erfaring), er drivere. Hadde ett D-Link 802.11b USB kort som fikk maskina til å tryne i ett sett. Men jeg hadde nett så lenge maskina gikk... -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå