——— Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Hei mitt navn er Mikael jeg og mine venner har startet er prosjekt og det hetter "Prosjekt Bergen" vi skal rett og slet bygge Bergen I minecraft vi trenger deg til å hjelpe å bygge det vi håper å få låne BuildNorge minecraft serveren slik at vi samtidig kan reklamere for de. men håper du kan hjelpe og om du vil hjelpe send PM til meg. Regler for sending av PM: * Du må først ha info om deg selv hvor gammel du er, ditt in-game navn er på minecraft, virkelig navn, osv. * Gjerne bilder av dine byggverk. * Litt om deg selv og hvorfor du vil bli med det er vel det og håper du vil være med. PS bilder kommer mens vi bygger Endret 10. august 2012 av Mikael (xxMikey1xx) 1 Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Var ikke veldig lett å lese det gule 2 Lenke til kommentar
——— Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Var ikke veldig lett å lese det gule det er et veldig unødvendig svar men kan fikese det Lenke til kommentar
Bjulfyboy Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hadde hvert gøy å hvert med, men dessverre har jeg lite byggeegenskaper i minecraft og husker nok ikke helt hvordan bergen ser ut i hode Lenke til kommentar
——— Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Hadde hvert gøy å hvert med, men dessverre har jeg lite byggeegenskaper i minecraft og husker nok ikke helt hvordan bergen ser ut i hode det trenger du ikke det er bare å finne bilder på internett også herme etter de Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Var ikke veldig lett å lese det gule det er et veldig unødvendig svar men kan fikese det Hvorfor var det et unødvendig svar? Gult på hvit har aldri fungert. Fin tilbakemelding altså. Denne posten derimot, er litt unødvendig :-) 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Kor naudsynt tråden er får jungelens lov avgjere, i første omgang vert tråden flytta til Minecraft-forumet. Lenke til kommentar
——— Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 kan vi ikke si at vi starter denne tråden på nytt og glem alt det andre Lenke til kommentar
nagina Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Går det med prosjektet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå