horse4life Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hei! Lenge siden jeg har vært aktiv på forumet! Nå har det seg slik at en venn av meg ønsker å kjøpe en ny gamer PC. Den MÅ være ferdig bygget. Jeg har selv bygd PC, men da har man mer kontroll på priser siden man kan plukke enkeltdeler. Jeg blir derimot gal av å gå gjennom konfigurasjonsiden på komplett.no og ønsker derfor hjelp herifra. "Krav": - Bare selve kassen, ikke noe unødvendig utstyr. (mus, tastatur, etc.) - Den skal helst ikke koste mer enn 7k. - Inntil videre så trengs også operativsystem (w7), men det er en mulighet for at dette kan fjernes, og derfor brukes mer på selve PCen. - Hovedformålet er at den skal dra spill best mulig. Håper på gode forslag! Lenke til kommentar
gholie Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 http://cdon.no/elektronikk/thor__lorride_-_intel_i5-3570k_-_8gb_-_120gb_ssd_%26_2tb_-_nvidia_gtx_580_-_w7hp-19225894 Pittelitt over 7k, men tviler du får noko billigare enn det mtp. kraft i PCen. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Å gud bedre! Det var MYE for pengene! Tusen takk! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 CDON har virkelig klint til med de Thor-maskinene. Nesten så jeg har lyst til å kjøpe meg en ekstra PC. Hvorfor? Aner ikke, jeg trenger det jo ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå