Frustrert9 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hei. Jeg sitter her med en minnepenn som inneholder Microsoft Office som jeg skal installere på min datamaskin. Når jeg setter minnepennen inn i USB-porten hører jeg den lyden som forteller at noe nytt er koblet til, og Windows utforsker har funnet enheten. Noe mer skjer ikke. Om jeg trykker på Datamaskin finner jeg bare Lokal Disk og DVD-stasjonen. Minnepennen inneholder både Office for Mac og Windows. Når jeg kobler minnepennen til Windows-partisjonen på Macbooken, skjer akkurat det samme. Om jeg prøver på mac-partisjonen kommer det opp "Untitled" på skrivebordet og det fungerer helt fint. Om jeg, på den stasjonære pcen trykker på Enheter og skrivere, så finner jeg noe som heter Voyager, som må være minnepennen, men om jeg dobbeltklikker på den kommer jeg bare til egenskapene. Vet noen hva jeg kan prøve for å få det til å fungere? Takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Har du sjekket Diskbehandling? (se min signatur) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå