Terje Solfugl Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Tett på Gråmåka Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Fint nerbilde[r] av modellen gråmåke, alle versioner er fine Terje. Du er flink at fange disse modellerne God helg ønsker Leif som å jakter på fugler nå...brushaner, sotsnipe og andre trekkende fugler Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Nei må vist få seg en båt igjen og noen nye venner ser jeg;) .Kjempe bilder..spesilelt v3 i mine øyne;) Redigert: Bytter til V2;) Endret 10. august 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Skikkelig tett på også! Og for noen detaljer du framviser nok en gang! Ganske spesielt å få se så skarpe/klare bilder av bl.a. øynene! Anbefaler å se alle bildene dine i fullversjon! V1 med den diagonale inn i bildet- kompen tar prisen her, dernest V3 og så V2! Siden alle tre isolert sett er svært så bra , så må det bli en særdeles god 5'er! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Fint nerbilde[r] av modellen gråmåke, alle versioner er fine Terje. Du er flink at fange disse modellerne God helg ønsker Leif som å jakter på fugler nå...brushaner, sotsnipe og andre trekkende fugler Tusen takk Leif..ikke sove nå før elleve..hilsen Terje Nei må vist få seg en båt igjen og noen nye venner ser jeg;) .Kjempe bilder..spesilelt v3 i mine øyne;) Redigert: Bytter til V2;) Tusen takk Jan Erik Endret 10. august 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Skikkelig tett på også! Og for noen detaljer du framviser nok en gang! Ganske spesielt å få se så skarpe/klare bilder av bl.a. øynene! Anbefaler å se alle bildene dine i fullversjon! V1 med den diagonale inn i bildet- kompen tar prisen her, dernest V3 og så V2! Siden alle tre isolert sett er svært så bra , så må det bli en særdeles god 5'er! Tusen hjertelig takk min venn..du er rå på bilder og samtidig særdeles raus på gode komplimenter :) Endret 10. august 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg synest v2 er kjempetøff, vinkelen og plasseringen av øyet i det gyldne snitt...bra! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Jeg synest v2 er kjempetøff, vinkelen og plasseringen av øyet i det gyldne snitt...bra! Alt er relativt Geir Magne..litt overrasket over ditt valg her :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Fint nerbilde[r] av modellen gråmåke, alle versioner er fine Terje. Du er flink at fange disse modellerne God helg ønsker Leif som å jakter på fugler nå...brushaner, sotsnipe og andre trekkende fugler Tusen takk Leif..ikke sove nå før elleve..hilsen Terje Elleve høres rimlig ut Nei må vist få seg en båt igjen og noen nye venner ser jeg;) .Kjempe bilder..spesilelt v3 i mine øyne;) Redigert: Bytter til V2;) Tusen takk Jan Erik Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Flotte mågebilleder, i fine beskæringer. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Flott av gråmåka. Likte best v1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg