Ueland Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Østen med eget Linux OS Japan, Sør-korea og Kina vil gå sammen om å utvikle et nytt operativsystem som baserer seg på Linux. Les artikkelen her Lenke til kommentar
jokki Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 merkeligt at nord-korea ikke er med da. de har jo sikkert mange atombombe koder som de kan bruke Seriøst tror jeg at ting kan bli veldig bra hvis hele land blir med å samarbeider om et linux operativsystem. Sør-korea er et land som er ganske så aktive av ny teknologi. Data har de også stor peiling. Vi får vente og se men jeg tror resultatet kan bli ganske så bra. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. september 2003 Del Skrevet 9. september 2003 en ting jeg ikke har funnet ut, er om dette operativsystemet er engelskspråkelig, kan jeg bruke det, eller må jeg lære meg kinesisk først? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. september 2003 Forfatter Del Skrevet 10. september 2003 Du kan bruke en engelsk versjon når den kommer Hvis den noengang kommer til oss privatbrukere da. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jokki - Tror ikke jeg ville kjørt OS oppbygd av atombombe koder i kjærnen, hva skjer om du får virus tro Ser bare huset du satt i blir til en brennende soppsky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå