Thombr86 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 skal ha et lite foredrag for klassen om støydemping. (på engelsk :-? ) har bestemt meg for å snakke om vifter, harddisker, cd/dvd drev og luftgjennomstrømming, kan bruke 5 uker på prosjektet! hva innen de temaene er det viktig å prate om, har 20 min til rådighet. skal legges frem muntlig, med en powerpoint på lerret, så jeg kan vise bilder av vifter og harddisk oppheng! :wink: noen gode forslag???? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 vifter: typer, størrelser, luftmengde, støynivå, kompabilitet harddisker: størrelse, rotasjonshastighet, monteringsramme, kjøling cd/dvd: rotasjonshastighet, brenne/lese hastighet, buffer luft: kald luft inn - varm luft ut.. forskjellige kjølemetoder.. (Ikke bare luft) Hva lurer du egentlig på? 20min er jo ingenting.. smelle på med en haug av bilder der du forklarer forskjeller, funksjonalitet, støynivå (måleverdier).. og ikke minst priser.. EDIT: Kabinett matter (MagicFleece osv..) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 C/W, CFM, Glidelager/Kulelager, RPM, ressonans, lydfeller("støydempingsplater"), Luft/vann, "rubber grommits" Få tak i en vifte og kjør den på 12/7/5 volt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå