CanonRamin Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 har selv photoshop, men syns d er litt rotete med bridge og d det. Kjenner noen som har Aperture. vurderer å skaffe meg d. Tips?? :) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Blir litt feil å sammenligne Aperture med Adobe Photoshop. En bedre sammenligning er Aperture vs Adobe Lightroom. Og av de to ville jeg valgt Lightroom. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Jeg har brukt Aperture i noen år nå, men sitter nå på en WindowsPC og bruker derfor Lightroom. Jeg finner fordeler og ulemper ved begge programmene, men siden jeg er vant til Aperture går ting litt raskere der. Det hele går vel mest på smak og behag. Går ut i fra begge kan prøves gratis i en periode før du bestemmer deg. Nå vet jeg ikke om jeg fant oppdaterte priser, men da jeg sjekket kostet Lightroom 1 300 kr mens Aperture bare kostet 550 kr. Photoshop har jeg ikke noe brukt for selv. De få gangene (det er veldig få) jeg trenger noe mer enn Lightroom/Aperture så holder det fint med Gimp. Endret 10. august 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå