Gå til innhold

MujaMafia - Et MafiaSpill


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Er denne i feil kategori? Flytt den til den rette.

 

Jeg har bestemt meg for å lage et mafiaspill. Har litt erfaring innen HTML og CSS, og bitte litt JAVA og PHP.

Men i Mafiaspill trenger vi jo et script, så jeg har prøvd å lært meg litt snakket med noen eksperter og funnet ut at jeg skulle søke om hjelp her.

 

Det jeg trenger er Utviklere til spillet. Folk som kan å kode, som har erfaring innen Javascript, PHP, Ruby osv.

 

Hvis du har lyst å hjelpe meg får du tilgang til FTPserver og AdminCP på spillet.

 

Jeg har mange planer med dette spillet, så det hadde vært supert om jeg kunne fått litt hjelp.

 

Ikke tro at jeg er en ''noob'' som ikke kan å kode, for jeg kan å kode faktisk.

 

Kontakt meg i denne tråden eller på PM, så tar vi det derifra, hvis du er interessert.

 

- Sapari

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først; Ja, du postet i feil kategori. Det er et nettleser spill, ikke "PC Spill", så da passer den sikkert bedre inn på Generell Spilldiskusjon eller kanskje Sosial Spilling?

 

Ikke tro at jeg er en ''noob'' som ikke kan å kode, for jeg kan å kode faktisk.

Har litt erfaring innen HTML og CSS, og bitte litt JAVA og PHP.

Ergo, du er "n00b".

 

Om du skal lage et nettbassert spill hvor folk registrerer seg med epost og passord osv. så krever det at du faktisk vet hva du driver på med. De som registrerer seg på nettsiden din, forventer at det er ordentlige krpyteringer og sikkerhet rundt demmes detaljer, som feks passord. Det er også regler på slikt man må følge.

 

Laste ned ferdiglagde "Mafia scripts" burde være uaktuelt om man vil fremstå som nogenlunde seriøs.

 

Trenger du hjelp til PHP eller noe slikt, så kan du spørre i PHP-forumet her på diskusjon.no.

Bare ikke spør hvor du kan laste ned mafia scripts. Slikt slår aldri ann der inne og du vil heller ikke få hjelp.

 

Mest sannsynlig, er det heller ingen der inne som vil kode et spill for deg gratis, men er godt mulig det er flere som vil starte på noe mot betaling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...