Gå til innhold

Butikker "du bare må få med deg" i NYC?


Anbefalte innlegg

Reiser til NYC om et par uker, og lurer på om noen her inne har erfaringer med hvilke butikker man må få med seg i NYC?

 

Vi skal innom Woodbury Commons, Bloomingdales, og Saks Fifth Av. Men dette er vel de "store" som en får med seg uansett. Noen som har noen tips til andre butikker en kan finne skjulte skatter.

 

Plagg jeg skal ha er:

 

CG jakke (bloomingdales, ca 3000nok)

- Mulig litt harry, men når man bor i Trøndelag, veier harry faktoren ganske lite. -10 og liten storm, CG I love You!

 

RL skjorter, bukser, belter osv (Woodbury Commons)

- Masse casual klær, som JayZ sier, you can`t go wrong with Ralph..

 

Nike treningsklær (Nikestore, Woodbury`s)

Nike treningssko, free, shox etc..

Klokke, ?? ca 2-5000nok

Sko, ?? Sort og brun (jobb sko, dvs pensko)

Endret av PanserJohan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk så langt Rankiz og fkm.

 

Leffot og epaulet virker som nydelige butikker, kanskje litt stive priser? Skal ikke snu og vende på krona, men tenkte ikke å bruke 5000kr på sko :-)

 

Grunnbok: tror nok ikke jeg kommer til å bry meg nevneverdig med å fortelle våre toll-ansatte noe som helst om hvor mye jeg har brukt i nyc. Tipper den 6K grensa ryker dag en på Woodbury Commons. Har nesten ikke handlet i Norge siden jeg bestilte turen i januar. Har budsjetert med rundt 30K i shopping.

 

River av alle merkelapper, og "knøvler" og bruker det meste litt der borte tenker jeg. Det dyreste som klokke og evt jakke kommer jeg til å ha på meg. Men ikke spes redd for tollen nei.

 

 

tar gjerne tips på andre butikker også.

 

Klær med "litt penere" looken, mye likt de butikkene Rankiz og fkm har linket til. Pris er relativt, faller jeg for det, kjøper jeg det.

Endret av PanserJohan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...