Lord_Linus Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 SAS, NSB og Telenor er lite stolte av å være blant de minst likte bedriftene i Norge. – Om tre år skal vi være blant de fem best likte, sier pressetalsmann Dag Melgaard i Telenor. http://pub.tv2.no/nettavisen/it/article131359.ece Gleder meg til 2september 2006!! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Løgnene's og propagandaens tid er heller ikke forbi desverre... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Telenor kommer aldri til å bli populære sålenge de har den makta de har. De må presses til en posisjon hvor de ikke lenger kan herse med forbrukerne som de vil. Om vi noensinne vil se den dagen kan man bare fundere på... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Om vi noensinne vil se den dagen kan man bare fundere på... De gjør hvertfall sitt beste... Det er opp til oss å avgjøre om de skal klare det! Jeg liker ikke Telenor. Ikke engang selv om de sysselsetter *veldig* mange personer og er en hjørnesteinsbedrift (?) i norge. NextGenTel, PGOne og Sense stikker av med pengene Telenor kunne tjent fra meg... DrErling Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Virker som det kun er vi på forumet som har fått med seg hvordan telenor "svindler"kundene. Ola dunk må snart våkne. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Virker som det kun er vi på forumet som har fått med seg hvordan telenor "svindler"kundene. Sett "The Wave"? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Bare jeg får lønna mi så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Virker som det kun er vi på forumet som har fått med seg hvordan telenor "svindler"kundene. Sett "The Wave"? Det har jeg faktisk,en utrolig vekkende film.Med manupliasjon kan en få til meste,se bare hva Hitler klarte........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå