Waaah Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Heisann! Jeg skal ut til Oslo sentrum i kveld, og kommer nok til å være der til ca kl 03:00... Problemet er bare det at jeg bor utenfor byen og kan ikke kjøre for jeg kommer sannsynligvis til å ta meg litt å drikke. Går t-banen/bussen/hva som helst rundt denne tiden på natten?? Jeg vil helst slippe å betale drosje. Noen som kan hjelpe meg, please? (: Lenke til kommentar
Margul Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Sjekket http://ruter.no/ ? Kan være smart, står en del info der =) 1 Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Litt ettersom hvor du skal går det nattbuss et stykke ut av Oslo, hvertfall retning Asker/Bærum, Nittedal, og sikkert også Oppegård/Ski og Romerike. De tar lang tid, og er ofte fulle av fulle folk, så det lønner seg å finne ut hvor de går fra og ta den derfra istedetfor å satse på å hoppe på den på jernbanetorget. Tog/t-bane/trikk kan du nok bare glemme. Og en ting til, husk kontanter når du tar nattbussen! 1 Lenke til kommentar
Waaah Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Tusen takk, da blir det vel nattbussen! (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå