aklla Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Foreldrene mine er av de som spiller masse dårlig kodede(?) facebook-spill, dette er flash-spill som av en eller annen grunn klarer å makse en dualcore 2,1ghz cpu. Så vidt jeg vet bruker flash bare CPU, eller? Noen som har tips til en rimlig pc for flash-spilling? Har aldri sett dem bruke den til andre ting enn nyhetslesning, mailsjekking og facebook-spilling, så strengt tatt er alt annet uvesentlig... Dere tror om denne http://ps.no/ArtDtl.aspx?i=288964 ? Endret 10. august 2012 av aklla waits for alice Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Foreldrene mine er av de som spiller masse dårlig kodede(?) facebook-spill, dette er flash-spill som av en eller annen grunn klarer å makse en dualcore 2,1ghz cpu. Så vidt jeg vet bruker flash bare CPU, eller? Noen som har tips til en rimlig pc for flash-spilling? Har aldri sett dem bruke den til andre ting enn nyhetslesning, mailsjekking og facebook-spilling, så strengt tatt er alt annet uvesentlig... Ser ikke helt hvordan Facebook spill kan være krevende. Hva er budsjettet ditt? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Flash bruker 100% av CPU når de spiller, og det er det de klager over. Hvorfor de er så ekstremt krevende får du nesten spørre utviklerene om... Er forresten en nyinstallert pc de spiller på, så det er ikke noe gammelt rusk som henger igjen der. Tipper budsjettet kommer på ~4-5k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå