Redaksjonen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Etter 15. august slipper du ikke unna det nye utseendet. Facebook tvinger deg til å ha timeline Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er det noen "offisielle" kilder på dettte? Ikke første gangen dette har blitt påstått. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Det er vel ganske åpenbart at Timeline BÅDE er et visuelt løft, men OGSÅ gjør det gåpløst uoversiktlig, spesielt på Pages osv. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Her gjelder samme linje som for det meste annet her i verden: «Ikke invester for mye i andres platformer». Bruk Facebook som et verktøy for å vedlikeholde din vennekrets, men ikke bind deg så mye at du ikke senere kan bruke andre verktøy for samme formål. 1 Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Facebook blir stadig mindre interessant for min del. Hele siden fremstår som et salig rot og jeg gidder rett og slett ikke å bruke tid på å sette meg inn i det. Det eneste jeg bruker tid på å sette meg inn i er å skru av alt av deling med andre enn mine aller nærmeste. Det var gøy til å begynne med, men jeg tror de fleste ender der jeg er. Facebook er veldig mye fjas. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Gikk over til timeline nesten med en gang man kunne bestille det. Synes facebook ble mye bedre med det. Letter å navigere rundt, og man får en veldig enkel løsning for å slette innlegg i ulike grupper fra samme sted uten å gå inn i hver enkelt gruppe. Den organiserer også gruppene man er med i bedre, og ikke minst kan man presentere seg bedre med det doble profilbildet. Det mest negative jeg har opplevd med facebook var at jeg hadde brukt lang tid på å organisere alle vennene i grupper som familie, venner, kollegaer, osv osv. og så fant facebook ut at den også skulle gjøre akkurat det samme og la da til nye grupper med akkurat samme navn så jeg måtte slå sammen endel og rydde mye før det ble greit. Det straffet seg tydeligvis å organisere vennene før facebook bestemte seg for å gjøre det samme. Ut over det så ser jeg ingen grunn til å unngå timeline, og skjønner ikke motstanden. En ting er at man er vant med en layout men i dette tilfelle vil man jo få en bedre løsning som er mer oversiktelig og lettere å redigere. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 (endret) Vi skriver 17. august i dag, og fortsatt har mange av mine venner IKKE timeline. Jeg bare nevner det ... Endret 17. august 2012 av SeaLion Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Joda, de "har" nok timeline, men den vises ikke for andre enn dem selv før 24. august, slik at de skal få anledning til å fjerne diverse innlegg ogposter som har blitt mer synlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg