Yotsuba Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Jeg pratet med en fyr som skulle snart lansere et nytt spill som jeg skulle sjekke ut. Problemet er at jeg ikke kommer på navnet. Det er et type creating game som f.eks Minecraft hvis jeg ikke husker helt feil. Spillet begynner på C. Vet mangelfull detaljer. Men er det noen som har kjennskap til det? Lenke til kommentar
Yotsuba Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Hmmm nei. Det e fårløpig ikke en mmo. Norsk utvikler Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Cult eller kanskje Cortex Command Lenke til kommentar
Yotsuba Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Cult eller kanskje Cortex Command Nei desverre Lenke til kommentar
Yotsuba Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Castle Story? http://www.kickstart...02/castle-story Nei det er ikke den heller. Når jeg pratet med fyren så regnet han med en lansering om ca 3-4 uker Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Er det en liten indie utvikler, så er det ikke sikkert spillet er kjent. Lenke til kommentar
Yotsuba Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Er det en liten indie utvikler, så er det ikke sikkert spillet er kjent. Det stemmer. Spillet er ikke kjent i det hele tatt. Han har ikke media lansert noe. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Er det en liten indie utvikler, så er det ikke sikkert spillet er kjent. Det stemmer. Spillet er ikke kjent i det hele tatt. Han har ikke media lansert noe. Da ville jeg nok heller kontaktet han du har pratet med. Er nok ingen her som vet hva spillet heter. Eller kanskje dette er et sykt forsøk på PR? Endret 10. august 2012 av Bjohansen Lenke til kommentar
Yotsuba Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Er det en liten indie utvikler, så er det ikke sikkert spillet er kjent. Det stemmer. Spillet er ikke kjent i det hele tatt. Han har ikke media lansert noe. Da ville jeg nok heller kontaktet han du har pratet med. Er nok ingen her som vet hva spillet heter. Eller kanskje dette er et sykt forsøk på PR? Nei det er ikke det. Jeg partet med noen nå jeg var på jobb. men måtte springe. Har et håp om at noen kanskje hadde kjenskap til det. men begynner å virke litt mer vannskelig en jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå