Jan Erik Engan Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Livet rundt Østensjøvann V Bildet er fjernet. Beskrivelse: Forsettelse............... Link til bildesiden Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hei. Et flott bilde av hesten,og fine detaljer, og naturlige farger.:-) Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Kjenner godt til de hestene der Jan Erik, og har ofte på lurt om jeg kanskje burde forevige de..nå lurer jeg ikke mer, du har gjort en så bra jobb her at det er vanskelig å forbedre det Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Hei. Et flott bilde av hesten,og fine detaljer, og naturlige farger.:-) Takker..og takk for koslig tur igår;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Hei. Et flott bilde av hesten,og fine detaljer, og naturlige farger.:-)Takker..og takk for koslig tur igår;) Tusen takk.Beskjeden som jeg er har jeg spart godbiten av en "close up" av en annen hest derfra..;)..men den kommer. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hei. Et flott bilde av hesten,og fine detaljer, og naturlige farger.:-)Takker..og takk for koslig tur igår;)Tusen takk.Beskjeden som jeg er har jeg spart godbiten av en "close up" av en annen hest derfra..;)..men den kommer. Hei. Det blir spennende og se neste hestebilde som du nevner her.:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Kjenner nesten den gode hestelukta! Som ex. hesteeier (fjordinger) er det alltid kjekt å se gode hestebilder slik som her! Liker det meste av det jeg ser her gitt! Takker for synet! Prrrro! (måtte bare stoppe terningene)..... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Kjenner nesten den gode hestelukta! Som ex. hesteeier (fjordinger) er det alltid kjekt å se gode hestebilder slik som her!Liker det meste av det jeg ser her gitt! Takker for synet! Prrrro! (måtte bare stoppe terningene)..... Hehe..takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg