Harald Gjerholm Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 En stopp i Sjodalen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hei, Harald! Har prøvd å sende deg svar tilbake på mld. fra deg, men den har vel ikke nådd frem.., men ville nu bare takke for info ang. muligheter for å ha større bildefiler her inne, bra det er noen som følger godt med... Ellers et fint bilde dette i HDR. Mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Takk for kommentaren Jan Åge. Ser når jeg legger ut bildet og tar det opp i storformat er det nok hakket overskarpet. Det er bare hyggelig å komme med råd. Da mangler du bare svart bakgrunn som jeg har nevnt før. Bildet trer bedre frem da. Husk jeg følger med. God helg. HG Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Noe kjent med situasjonen! V1 virker mest naturlig for meg, men uansett et velkjent fenomen å måtte tre av på naturens vegne med jevne mellomrom ..... (jevnere med årene har jeg allerede erfart).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg