Torhild Jansen Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Lilje. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Blomster kan du Torhild veldig bra dette ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Nydelig og rent. Liker både lys som gir gode fargenyanserog komp. V3 min favoritt. Synes bildet er så sterkt og klart at det absolutt tåler den bakgrunn. Gjørdet hele mer spennende Du ber om kritikk og da bruker en litt tid, og leter litt. Absolutt ikke sikkert, men jeg tror kanskje et ørlite kutt nederst, Dette fordi det nederste bladet ikke er helt. kan kanskje være bedre med en større del som ikke er med, enn at nesten hele er med? Har bare scrollet litt på bildet Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Blomster kan du Torhild veldig bra dette ! Tusen takk Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Nydelig og rent. Liker både lys som gir gode fargenyanserog komp. V3 min favoritt. Synes bildet er så sterkt og klart at det absolutt tåler den bakgrunn. Gjørdet hele mer spennende Du ber om kritikk og da bruker en litt tid, og leter litt. Absolutt ikke sikkert, men jeg tror kanskje et ørlite kutt nederst, Dette fordi det nederste bladet ikke er helt. kan kanskje være bedre med en større del som ikke er med, enn at nesten hele er med? Har bare scrollet litt på bildet Tusen takk for din kommentar - skal prøve det du nevner, jeg var heller ikke helt fornøy med det avkutta bladet, men lot det være slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg