jobikri5 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Dette blir definitivt min nye telefon!! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg håper dere lar telefonen få gjennomgå en skikkelig test. Ikke bare dyppe den ned i et kar med vann og ta den opp igjen med en gang, slik som de fleste andre "testene" på nett gjør. Lenke til kommentar
Teleskopos Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Jeg har en Sony Xperia S i dag. Det er den beste telefonen jeg har hatt, og Android-systemet er mer avansert enn det du finner i iPhone selv om ingenting slår iPhone på byggekvalitet. At Sony bruker LCD i stedet for (AM)OLED er også veldig bra: OLED er mindre holdbart enn LCD, og OLED-skjermer blir raskt dårligere. Lenke til kommentar
Staalino Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hadde nok kjøpt denne telefonen for å skifte den ut med Sony arc S men, synes den er altfor dyr, prisen burde være mer lik Xperia S. Liker disse Sony telefonene bedre enn de andre. Lenke til kommentar
phel21 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Da er det vel ingen unnskyldning for å lage high-end telefoner som ikke tåler vann og skitt lengre. Dette burde vært standard for alle telefoner for lenge siden. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 @Staalino Xperia acro S er rundt 300kr dyrere enn Xperia S. Er ikke det verdt prisen når acro S faktisk er bedre teknisk utstyrt og er IP55\57 sertifisert? Det mener iallefall jeg. Dette blir så absolutt min nye telefon når Netcom får seg i gir og slipper det nye forhandlerabonnementet sitt. Gleder meg til å få se testen! Lenke til kommentar
Staalino Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Joda skjønner at de legge prisen sånn, for all del det er nok en veldig god telefon som holder lenger enn de fleste, men om de hadde lagt seg på et litt lavere pris i norge så hadde de solgt denne telefonen i bøtter å spann, må jo være den perfekte telefon for arbeidsfolk også:-) Har lyst på den selv:-) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hadde vært optimal hvis den var støtsikker... Lenke til kommentar
Staalino Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Vel trenger den det? Jeg har en Arc S nå og den har jeg gummibeskyttelse på den og den har gått utallige ganger i bakken, jobber innen bygg & anlegg, så den har fått hard medfart men den er hel og fin ennå, men skjermen har får et par riper da, derfor må denne Acro S være en drøm:-) ++ alt det andre den tåler:-) Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Er det en slik "bumper-case" du har? Gummilist som går rundt kanten på telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg