Gå til innhold

Lenovo dytter ut to griselekre maskiner

Anbefalte innlegg

En annen ting med W530 som sikkert er helt irrelevant for disse små modellene, er at strømforsyningene ser ut til å være helt enorme.

W-serien har digre strømforsyninger. De krever mer effekt pga kraftigere prosessorer og skjermkort. Sikkert overkill for en del maskiner, men de må jo utstyre dem med strømforsyninger som takler den heftigste konfigurasjonen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt en X1 Carbon med i5, 8gb ram og 256 SSD. Ville egentlig ha i7, men må da vente.

Likevel sitter jeg med en liten følelse av at jeg betaler veldig mye. Hva vil dere si er det beste alternativet til denne maskinen?

Ultrabook

13-13"

8 ram

minimum 256SSD

Windows

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt en X1 Carbon med i5, 8gb ram og 256 SSD. Ville egentlig ha i7, men må da vente.

Jeg har ikke oversikt over markedet, men personlig liker jeg X2xx-serien bedre, X230 er vel den nyeste. Bare 12.5 tommers skjerm, men flere og bedre opsjoner IMO.

Ellers ser Asus UX31A bra ut, men ikke sikker på om du kan få din spec. Tror at den er låst til 4GB RAM. Hva som er alternativet til en X 1 Carbon er jo veldig avhengig av hvorfor du har valgt denne. Du skriver Ultrabook, men hvilke egenskaper er viktige. Kan du gå ned til 12-tommer i skjerm f.eks. 15-tommer er vel utenfor ultrabook-området, men det jo mange flere alternativ om du også vurderer disse. Og hva annet er viktig? vekt? Størrelse?

Endret av se#
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...