brukar2341 Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Hallo! Jeg har nå bestemt meg for å kjøpe nye headphones som jeg kommer for det meste til å bruke til å høre på musikk, og lage musikk.. Jeg hører på nesten alt som er, som det er litt trøkk i hvis det skulle være til noe hjelp, men min favoritt er garantert Elektronisk/Rock/Metal, så noe som passer innen de.. Det som jeg MÅ ha er Et headsett som er behagelig å ha på i lengden Et headsett med god lyd og røff bass Et headsett som dekker over øyrene mine Prisklassen skal være 2000 kr +/- 500kr EDIT: Jeg glemte litt, de trenger ikke ha lyddemping.. Hvis noen også har peiling på lydkort, så spy ut Har dere noen tips, så kom med de! -DahPain Endret 10. august 2012 av DahPain Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 BeyerDynamic DT770 Pro 80 Ohm Lenke til kommentar
nipton Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 (endret) Shure SRH-940 Denon AH-D2000 discontinued (Finn.no only) Er vel de ''Beste'' du kan få tak i for pengene. (En del bass) http://www.lydogbild.../denon-ah-d2000 AKG K550 (Samme lyd som Denon bare mer nøytral, dobbelt så mye isolasjon som denon, mindre bass enn denon, vanskelig å få god seal på noen hoder) Home made saaaaaan xD Googled dat pix Endret 10. august 2012 av nipton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå