cjordan61 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Når jeg skal lese info , dokumenter manualer etc. som er inne i flightsim 2004 , "smøres" allt utover og blir uleselig når jeg scroller nedover. Noen som vet hva som gjør dette ? Eller har sett lignende. :o Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Har samme problem Det hjelper mye å bruke de små pilene på scrollelinja istedet for å bruke scrollehjulet e.l. Tror det kan komme av AA/AF på skjermkortet. Har ikke prøvd å slå av dette enda, men tror det kan hjelpe...prøver senere ikveld. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hei Jeg har også dette problemet. Veldig mange som har ATI sjermkort sliter med det samme. Har lest at ATI er klar over problemet, og jobber med en ny driver. Men det kan jo ta tid... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Håper det kommer en oppdatering snart. http://www.ati.com/support/infobase/4256.html Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Håper virkelig de fikser det snart. Er jo umulig å lese noe i Flying Lessons o.l. Edit: Noen andre som har opplevd at det hakker (ganske kraftig), spesielt ved loading? Og at menyene er litt treige (når man f.eks. skal velge fly)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå