Anonym1991 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Har problemer med å starte min HP pc... Er galt med disken! Skal jeg velge reperasjonsmodusen i starten, så tar den laaang tid og klarer heller ikke å løse problemet. Er ikke første gangen dette problemet har inntruffet, men det ble den gang løst ved å innstallere windows 7 på nytt, men det var det ikke jeg som ordnet. Har windows 7 cd, men hvordan går jeg frem når jeg ikke får gjort noe som helst på pcen? finnes det andre alternative løsninger som IKKE koster penger? Endret 9. august 2012 av Anonym1991 Lenke til kommentar
Anonym1991 Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Pcen sier også "Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause" Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er nok HDD som er gåen, send den inn viss du har garanti/reklamasjon på den Lenke til kommentar
Anonym1991 Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Har ikke det, dessverre:( Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Dette er nok enten pga en døende hd eller fordi noe har ødelagt / modifisert MBR , anbefaler deg å bruke disken minst mulig og heller få tak i en ny hd om du har noe du ønsker å berge på disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå