Krismeko Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Fjord1 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Et pent og pyntelig bilde. Selv syns jeg slike bilder av båter fra siden fort blir uspennende. Båter bør tas i perspektiv hvor den enten går ut av eller inn i bildet. Det skaper mer spenning og båten i seg selv vil skape følelse av dybde. Dette gjelder jo ikke bare båter men alle former for transportmidler-f.eks tog.. Dette er bare mine betraktninger og mange har sikkert andre meninger. God helg. Mvh Harald G. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Et pent og pyntelig bilde. Selv syns jeg slike bilder av båter fra siden fort blir uspennende. Båter bør tas i perspektiv hvor den enten går ut av eller inn i bildet. Det skaper mer spenning og båten i seg selv vil skape følelse av dybde. Dette gjelder jo ikke bare båter men alle former for transportmidler-f.eks tog.. Dette er bare mine betraktninger og mange har sikkert andre meninger. God helg. Mvh Harald G. Kan si meg enig i dine synspunkter om båtens vinkel i bildet, Harald. Sånn også med andre transportmidler ja. Men det ble nå sånn med dette bildet her I helgen blir det ny tur til Jotunheimen, målet er å gå Bukkelægret God helg til deg også. mvh Kristin Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Den turen missunner jeg deg. HG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg