Malavok Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hei, jeg er amatørkomiker/skuespiller som legger ut en video nå og da på Youtube. Jeg tenkte jeg skulle dele denne med dere for å høre tilbakemeldinger. Det virker som om Youtube alene ikke er noe særlig effektivt med tanke på å synliggjøre ens videoer. http://youtu.be/s5yD1rHa0To På forhånd takk for kommentarer! Mvh DrMadolite Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 dafuq did i just see... Er du norsk og er "morsom polakk"? Jeg skjønner ingenting Lenke til kommentar
Malavok Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Jeg baserte denne på en kar jeg vet om som har en tendens til å si veldig mye uten å egentlig ha noe si. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Men jeg skjønner ikke en dritt. Hvor er du fra?? Jeg skjønner ingenting av filmene dine, men de er HELT malplassert i humorkategorien. 1 Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Amatør er i hvertfall rette ordet, fytti helvete for noe møl, blei bare forbanna av å se på faktisk. Det var så dårlig at du skylder meg ikke bare de 3 minuttene du tok, de vil jeg ha tilbake med renters rente for tort og svie (+smusstillegg) 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 hmm ... Borat får nesten bestandig noe uventet og morsomt ut av slike "settinger" - men det eneste som kom ut av denne filmsnutten var; uventet ... Men, stå for all del på! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 stoppet på 1:50, orket ikke se mer.. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå