Waaah Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg trenger hjelp! Har tenkt meg på nattklubb i morgen, men finner ikke noen nattklubber på internett som ser bra ut, som det faktisk er 18års grense på! Ønsker meg på et sted med skikkelig parteeyyyy! Hjelp meg noen pleaaase!! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 kjenner kun til luxx som er 18 års. ligger ved universitetet Lenke til kommentar
Waaah Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 kjenner kun til luxx som er 18 års. ligger ved universitetet Hvor stort er det? Har hørt om det, men det virker som at det er et ganske lite lokale..? Lenke til kommentar
Waaah Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Har hørt rykter om en klubb som heter Oslo Escape, er det noen som kjenner til denne klubben, og som kanskje vil si litt om den? (: Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Escape er lagt ned. Luux ligger i Christian IV's gt 9. Egentlig ingen gode steder med attenårsgrense i Oslo, men det er nok det beste. Største er det vel også. Lenke til kommentar
Waaah Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Escape er lagt ned. Luux ligger i Christian IV's gt 9. Egentlig ingen gode steder med attenårsgrense i Oslo, men det er nok det beste. Største er det vel også. Åja, men da blir det vel Luux. Takk for tipset! (: Lenke til kommentar
Waaah Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Kos deg Takk! (: Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 kjenner kun til luxx som er 18 års. ligger ved universitetet Hvor stort er det? Har hørt om det, men det virker som at det er et ganske lite lokale..? er litt størrelse på det. største 18 års stedet jeg vet om i oslo ihvertfall. det ligger "bak" universitetet, rett ved Ice-bar om det sier deg noe- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå