Gå til innhold

GeForce FX 5600 Ultra

neocyde

Anbefalte innlegg

Har tenkt meg å investere i et Geforce FX 5600 Ultra 3D kort og nå står jeg selvfølgelig fast! :) Er det noen i verden som har den minste peiling om hvilke produsenter der ute som leverer kvalitetskort?? Jeg vil ikke ha noe som ATI står for... Har prøvd Radon 9500 PRO og det likte jeg ikke så godt og jeg har alltid likt NVIDIA

Har sett litt på CREATIVE 3D BLASTER FX 5600 ULTRA og dette hørtes bra ut, men så har jeg tatt en titt på ABIT SILURO OTES 5600 ULTRA og denne kjølinga høres jo veldig fiks ut!! :D

Trenger litt profesjonell assistanse.... >Takker hjertelig for all hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei du nå må du tenke deg å investere litt hvis du skal ha kvalitet..!!!

Creative er drittkort. Dårlige muligheter for overklokking(kan være greit i fremtiden da du ikke gidder å kjøpe nytt så snart) og kortene fra creative er som regel veldig glade i å lage varme!!!(D.V.S. MASSE KLIKK hvis dårlig ventilasjon i kabinett. og nei det hjelper ikke med å ha kabinettet åpen). Abit er greit nok men har litt dårlig minnekvalitet som ryker etter 1 år hvis du overklokker denne!!!

Min anbefaling vil være et GAINWARD kort. jeg har gainward GF2ti 270@525 og den har jeg hatt i 2 år til jul!! :yes: og den funker greit og glatt men arkiteturen er for dårlig til dagens spill.

PS: se etter Golden Sample minne som holder høy kvalitet. da vil du få glede av kortet i mange år frem til det ikke duger mer til spillene som har kommet til da.

Lenke til kommentar
Skulle bare tipse om at den kjølinga på ABIT OTES visstnok høres ut som en støvsuger. Kan jo være greit å ta hensyn til...  :wink:

Jeg synes ikke at OTES kjølingen til ABIT bråker noe,ivertfall ikke på fx 5900,trur du bør se en video review av fx 5900 hos 3dgameman.com :yes: Den OTES kjølinga ser helt lik ut på den er på fx 5900 ivertfall i mine øyne :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...