Terje Solfugl Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 330 skvadron Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Fint bilde dete. Ikke mye å sette fingeren på. Komp og bildekvalitet er jo topp. Fint at du har fått litt perspektiv på det slik at kroppen er med på å danne dybde i bildet, det er viktig.... så da er det vel ikke mer å si. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Hva slags fugl er dette da Terje??..hehe..uvant fra deg liksom,men ikke mindre bra for det..flott du fikk bevegelse i rotorbladene;) Endret 9. august 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Fint bilde dete. Ikke mye å sette fingeren på. Komp og bildekvalitet er jo topp. Fint at du har fått litt perspektiv på det slik at kroppen er med på å danne dybde i bildet, det er viktig.... så da er det vel ikke mer å si. Takk Harald, dukket opp på en av mine fuglerunder Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Hva slags fugl er dette da Terje??..hehe..uvant fra deg liksom,men ikke mindre bra for det..flott du fikk bevegelse i rotorbladene;) Ser du ikke det da Jan Erik ? En helt vanlig fembladers forsvarsugle Lenke til kommentar
Slettamann Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Flott helikopter -"spotting" av en Sea King. Kan ikke gjøres bedre Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Flott helikopter -"spotting" av en Sea King. Kan ikke gjøres bedre Tusen takk Slettamann..ikke min greie, men hyggelig med gode tilbakemeldinger ! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Flott og detaljrikt! Liker begge versjoner på hver sin måte! Ser de i full størrelse og der dukker det opp en hånd og et hode i utkikken rett over "Redningstjeneste" i V1. Er det virkelig , eller er det en dukke mon tro? Imponert over teknisk kvalitet nok en gang! Like mange på terningen som jeg ser hovedrotorblad! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ja et fint " fuglebilde " Terje [ Citat fra Jan Erik, Hva slags fugl er dette da? ] En av disse vhar på Andøya flygshow i juni måned Natta ønsker Leif fra " sommeren " i august Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Tusen takk Svein..tror jeg skal begynne med noe annet en fugler, da dette var så lett . Jeg vet ikke selv hva det er som sees i det vinduet, men er enig med deg at det kan virke kunstig.. har lagt ut et bilde til men blir egentlig ikke klokere her heller Endret 9. august 2012 av TerjeSolheim Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Tusen takk Leif..god natt til deg også..hilsen fra Terje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg