Konto brukes ikke Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Prøver "refine edge", men får det ikke til. Ser man på filmen, så har han svart bakgrunn og det er kun der man endrer/får fram detaljer. Hos meg er bakgrunn hvit (bakgrunnsfarge står til svart, og prøvd motsatt) og hos meg blir alt diffust på samme settings. Både utenfor og innenfor området blir det endret og ting flyter sammen. Feather er på 0. Han får fram mer av halen, uten å få med det utenom. Jeg ødelegger halen og får med mer av det rundt - altså motsatt av intensjonen nesten Dette må vel ha med innstillinger satt fra før i PS som ikke kommer fram av video, så noen som har peiling på hva det kan være? http://youtu.be/vfkjHnsAsvg Endret 16. august 2012 av kandasa Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 11. august 2012 Forfatter Del Skrevet 11. august 2012 Tydeligvis ikke noen som har det da Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Tydeligvis ikke noen som har det da Her finner du sortbakgrunnen du etterlyser..inne i sirkelen jeg har tenget på Se bilde. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. august 2012 Forfatter Del Skrevet 13. august 2012 Der var det noe ja :S Skjønner ikke hvorfor jeg får med mer fra bakgrunn enn hva film viser dog. Med samme innstillinger som han bruker. Jaja, får vel bare prøve meg fram. Takker for svar! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Der var det noe ja :S Skjønner ikke hvorfor jeg får med mer fra bakgrunn enn hva film viser dog. Med samme innstillinger som han bruker. Jaja, får vel bare prøve meg fram. Takker for svar! Bare hyggelig,og om det er noen trøst,så finner jeg det også nesten umulig som vist på film.Derfor bruker jeg topaz remask til dette;) Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Derfor bruker jeg topaz remask til dette;) Takk for tipset. Imponerende hvor lett det var med det så jeg og med godt resultat (så på hvordan et tre det ble gjort på) Det er sjeldent jeg trenger det, så tror nok jeg velger å bruke litt tid på det istedet for å betale $69.99 for dette verktøyet til jobben. (selv om det så j .... realt ut) Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Tittel er feil. Dette er Photoshop CS5, ikke Photoshop 5. MASSIV forskjell. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. august 2012 Forfatter Del Skrevet 16. august 2012 Rettet (viste ikke det var forskjell jeg : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå