smort1 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Skipsmegler? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Både en bra fortelling og et godt bilde, med fin bruk av dof, som skaper en kledelig og fremmende bakgrunn. Det ligger en fin ballanse i bildet, kjenner jeg. Kanskje betyr det noe at personene i bakgrunnen beveger seg mot retningen på hovedmotiv. Du har fått frem atmosfæren her, slik at den smitter over på betrakter. Et av dine bedre bilder, etter min mening. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Både en bra fortelling og et godt bilde, med fin bruk av dof, som skaper en kledelig og fremmende bakgrunn.Det ligger en fin ballanse i bildet, kjenner jeg. Kanskje betyr det noe at personene i bakgrunnen beveger seg mot retningen på hovedmotiv.Du har fått frem atmosfæren her, slik at den smitter over på betrakter. Et av dine bedre bilder, etter min mening. Takker så mye Trond Olav! Setter pris på slik tilbakemelding fra en garvet reportasjefotograf som deg! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Enig med Trond her..en flott historie og et fabelaktig bilde Svein ! Her gir jeg deg en særdeles god 5 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Enig med Trond her..en flott historie og et fabelaktig bilde Svein ! :)Her gir jeg deg en særdeles god 5 TAkker så mye Terje! Setter pris på tomlene! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Et fint reportasjebilde med passende tittel Svein og hoper du har kæmpevær som hos meg nå, vindstille, sol, blå himmel og + 15 Natta ønkser Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 Et fint reportasjebilde med passende tittel Svein og hoper du har kæmpevær som hos meg nå, vindstille, sol, blå himmel og + 15 Natta ønkser Leif Takker Leif! Nei, her er tåka tettere en den kan være i Holmenkollen, og regnet holder stand. Bedre til helgen iflg. Yr! Kos deg i godværet og "varmen"! Natta! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Et fint reportasjebilde med passende tittel Svein og hoper du har kæmpevær som hos meg nå, vindstille, sol, blå himmel og + 15 Natta ønkser Leif Takker Leif! Nei, her er tåka tettere en den kan være i Holmenkollen, og regnet holder stand. Bedre til helgen iflg. Yr! Kos deg i godværet og "varmen"! Natta! Hei Terje! Bra at det ser lysere ut for deg i helga Her overskyet idag og " lit " regn men har hvert mange flotte dager så ok God helg med skål fra Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Et fint reportasjebilde med passende tittel Svein og hoper du har kæmpevær som hos meg nå, vindstille, sol, blå himmel og + 15 Natta ønkser Leif Takker Leif! Nei, her er tåka tettere en den kan være i Holmenkollen, og regnet holder stand. Bedre til helgen iflg. Yr! Kos deg i godværet og "varmen"! Natta! Hei Terje! Bra at det ser lysere ut for deg i helga Her overskyet idag og " lit " regn men har hvert mange flotte dager så ok God helg med skål fra Leif Terje?, nei nå roter du fælt gitt! Terje holder til på østlandet og jeg litt nærmere deg, i midt-norge..... Men vær har vi nok alle okkesom! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Et fint reportasjebilde med passende tittel Svein og hoper du har kæmpevær som hos meg nå, vindstille, sol, blå himmel og + 15 Natta ønkser Leif Takker Leif! Nei, her er tåka tettere en den kan være i Holmenkollen, og regnet holder stand. Bedre til helgen iflg. Yr! Kos deg i godværet og "varmen"! Natta! Hei Terje! Bra at det ser lysere ut for deg i helga Her overskyet idag og " lit " regn men har hvert mange flotte dager så ok God helg med skål fra Leif Terje?, nei nå roter du fælt gitt! Terje holder til på østlandet og jeg litt nærmere deg, i midt-norge..... Men vær har vi nok alle okkesom! Ja Svein blev lit rotet, ungerne har tatt all min energi God helg med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. august 2012 Forfatter Del Skrevet 10. august 2012 Ja Svein blev lit rotet, ungerne har tatt all min energi God helg med hilsen Leif Helt ok det vettu! Unger er jo god sovemedisin da... God helg med mye fint vær! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Ja Svein blev lit rotet, ungerne har tatt all min energi God helg med hilsen Leif Helt ok det vettu! Unger er jo god sovemedisin da... God helg med mye fint vær! Yes unger er god sovemedesin, enig der. nei ikke noe unger nå og lit frisk Andenes luft så voken noen timer til Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg