Ultra_Fisk Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 En AMD xp1900+ døde da den nye bluka (dritt)kjøleren fra 3dfxcool plutselig datt av mens jeg var i stua. Jeg var i stua da jeg hørte et brak fra inne på rommet mitt. Da jeg kom inn hang kjøleren i ene festet, og termometeret viste 110 grader Og et 3dfxVooDoo3 døde da min bror "kom borti" det. Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er jeg den eneste som har prøvd den røde spennings-skifte-knappen bak kabinettet?? :oops: :oops: hehe hvem har ikke det Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 ENESTE jeg har fucka er en harddisk IBM 120gb 2mb 7200rpm..... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Virker som om en del her ødelegger prosessorer ved å ha løse kjøleribber. Jeg har klart å få en P1 @ 266 MHz til å kjøre ribbeløst i 45 sekunder! Lever den dag idag. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Ødela min AMD 2600+ som står i singen. 1dag etter at den kom, stilte fsb'en til 200mh/z hehe... R.I.P Og eit msi hk med via etelleranet chpset, døde på uforklarlig vis Endret 22. november 2003 av Kongen på Karmøy Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Nesten litt flaut. Den lille røde knappen du skifter spenninga med. "kom borti den" da eg skulle sette haytalerledningen på plass. Dette mester stykket ble utført i lav alder på mamma sin splitternye 166MHz maskin Ble litt varm i hodet da det begynte å lukte svidd Lenke til kommentar
razer Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Svidd en Athlon 1200 når sibak'en ikke satt bra nok Duron 1200 døde bare helt plutselig. + Et Abit Kt7a som ble drept av diverse verktøy som skrujern og tang. Og såklart min gode gamle 5110 som ble hamra ihjel Lenke til kommentar
dA_Jon Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) hmm hvor skal jeg begynne 2 stk tastatur tar fort utløp for agresjonen på de 2 stk cd brennere ene mista jeg i gulvet den andre komm skuffen ut på hele tiden så den blei jeg så sur på at den tok jeg med en hammer. 2 stk hovedkort et bare døde det andre likte ikke 228 på fsb så godt. 1 stk psu den bare døde den å 1 stk pentium 2 233mhz prossesor klokka til døde Er sikkert en del til som jeg ikke kommer på. Endret 22. november 2003 av JVP Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Tja skal vi se... Ett GF2MX200 da jeg eksperimenterte med kjøleløsninger... En TwinMos 256MB DDR PC3200 klokka ihjel Starta en duron 750 uten kjøleribbe, men den funker enda... Ellers har jeg faktisk vært snill gutt og ikke ødelagt noe.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 2 gamle p2. En fra malaysia og en fra fillipinene sikkert noen gode klokkere :grine: Lenke til kommentar
capy Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 hovedkortet til en 486 tok kvelden av statisk elektrisitet. et ax6l (bx440) hovedkort ble forsøkt flasjet fra windows (bare for morro skyld), og en HD fikk smake hammeren. ellers kommer jeg ikke på noe. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Takket være Zalman heatpipe kjølingen tok skjermkortet mitt kvelden i dag. Det var vist "dårlig" kontakt mellom Gpu og kjøleren Sendte det inn til reklamasjon og skyldte på 3.9 Driverne satser på og FÅ nytt.... Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Privat: Printer, prøvde "eksperimentel" linux driver. 4 stk Keytronic tastatur grunnet Cola/kaffi/øl. PCMCIA nettverks kort grunnet RØSKA dongla ut "litt" hardt. Ex-jobb (ubåt): Knust noen laptoper grunnet dårlig sjø-klargjøring og drittvær. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Og så tok eg ein Compaq presario 5030 (trur eg) P2 300mh/z (på ein m2) sver klosse ATI eteleanet 4mb intregresrt skjermkort Compaq HK mini Compaq 56k/bits modem 192 mb ram (tok eg vare på i likhet med cd-rom (liteon 32x) og skjerm 17t. compaq mv700 3,65 gb (oppgradert til 20gb blei i varetatt) OSV... Alt er fra 1998 og blei tatt med hammer hk stod bak ein kjempe metalplata så det va ekta COMPAQ hehe Lenke til kommentar
felge Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ah har klart å ødelegge det meste.. skulle ta av en ribbe på et abit kort så endte det opp med at jeg kjørte skrujern igjennom hele kortet.. skulle mekke i dataen min og knakk en 120 gig s-ata disk.. svidde i stykker en xp2800+ og et abit nf7-s kort.. mer kommer jeg ikke på ! :grine: Lenke til kommentar
Flames Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hvordan greier folk å kjøre et skrujern GJENNOM hovedkort ? Synes dere høres skumle ut.. :/ *alltid meget forsiktig under hardware-mekking:p* Lenke til kommentar
felge Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 ahh røk viftestyringen nettopp orket ikke å ta av dataen så kom det en ****** svi lukt og den ene vifta stoppet Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Hvordan greier folk å kjøre et skrujern GJENNOM hovedkort ?Synes dere høres skumle ut.. :/ *alltid meget forsiktig under hardware-mekking:p* Hehe ja skjønner det ikke sjøl jeg... Legger ikke mer press på skrutrekkeren enn at den akkurat ikke glipper over i sporet... Selv montering av masse kjølere på amd kort har gått smertefritt uten skrutrekker gjennom hovedkort eller masse komponenter gjennompløyd. Sitter dere og tar i alt dere kan eller er det nerdekrefter som i ett frustrert øyeblikk får det ekstra tilskuddet med adrenalin så dere blir ukontrollerbare... Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 27. november 2003 Del Skrevet 27. november 2003 Ah har klart å ødelegge det meste.. skulle ta av en ribbe på et abit kort så endte det opp med at jeg kjørte skrujern igjennom hele kortet.. skulle mekke i dataen min og knakk en 120 gig s-ata disk.. svidde i stykker en xp2800+ og et abit nf7-s kort.. mer kommer jeg ikke på ! :grine: Hvordan klarte du det Har kun klart å ødelegge en WD 80GB som jeg tror døde pga min hjemmelagde støydemper(tror det ble litt varmt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå