LOOM Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 vell, jeg mista ei flaske cola i tastaturet mitt på ett lan keytronic 104 for noen år siden.. etter det har ikke ^ knappen, DEL, INSERT Scroll lock och Home knappen funka.. bruker det fortsatt har ikke bruk for noen av knappene egentlig, untatt DEL.. men vbruker bare DEL'knappen på numlockene istedet.. kjøpt ny pc og masse annet stash, men fortsatt ikke noe tastatur søstra mi sin PSU gikk under i ett lynnedslag.. mer er det vell ikke kommer ikke på mer i farten Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 ødelagt uten at jeg mente det: 4x nettverkskort 2x PSU 2x Skjermer 1x 128mb SDRAM PC100 1x WD 40gb 3x CD-ROM herpa med vilje: 1x 486 2x 386 uendlig masse SRAM og selvsagt, masse masse tastatur og et par mus har gått dunken. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 føkka 1 TI4600 og en duron700mhz... Begge når eg sku mekke på ny kjøling Lenke til kommentar
a_strann Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Nei..! ikke i det hele tatt..! har prøvd det to ganger, for jeg visste ****** ikke hva som hadde skjedd... den ene var jo selvølgelig på skolen... :-? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hehe. jeg ødelagte min XP1600+ (den gangen de kostet 2000,-) da jeg skulle bygge min første maskin. jeg glemte og ta av plastikken som var under kjøleren (ikke spør hvorfor...). Beep-beep-beep-beep-beeeep. Jeg rev ut strømkontakten, men da var det for sent... Kjente en sterk lukt i det rommet etter det. Lenke til kommentar
Solve Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 det eneste jeg har øderlagt var et gf2 mx 200 32 mb som jeg overklokka så mye at det smelta. når jeg åpna kabinettet var det helt bøyd. skulle tatt bilde av det men det er så lenge sia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xQBEIgcH Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Er jeg den eneste som har prøvd den røde spennings-skifte-knappen bak kabinettet?? :oops: :oops: hehe Nei! *Puh* .. trodde jeg var den eneste jeg.. :oops: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Husker en gang da jeg skulle dra ut en flatkabel i pc'en.. den satt så godt fast at jeg dro i kabelen og ikke sokkelen og vips var den i to :oops: jeg klarte å sette de sammen igjen da Lenke til kommentar
[CyB]girl Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Nei, fler som har tukla litt me dein spenningsgreia ja... :oops: Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 jeg testa den knappen bak på poweret, men jaggu den fungerte etter smellet.. ikke spør meg men koselig var det iallefall.. har ødelagt en mus med å slå litt hardt vær gang man dør :-p hmm.,... noe annet? jeg greide å ikke ødlegge en hdd som ble sluppet ned fra 3. etasje, den fungerte etter på, landet på en hardplen.. Lenke til kommentar
Neptyr Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har drept en TBird 1,4 ghz, skrudde fast vifta til kjøleren MENS den var festa på HK og prossesor ;P Resulterte i et knekkt hjørne på core. Men det beste til nå, må jo være en kamerat av meg som sølte SJOKOLADEMELK på et GF ti4400, et raidkort og hk. all ære til kløna ;P Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hvordan mekka han det? satt han over pc'en og mekka med sjokolademelk? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har drept en TBird 1,4 ghz, skrudde fast vifta til kjøleren MENS den var festa på HK og prossesor ;P Resulterte i et knekkt hjørne på core. Men det beste til nå, må jo være en kamerat av meg som sølte SJOKOLADEMELK på et GF ti4400, et raidkort og hk. all ære til kløna ;P har gjort det jeg og, på en TBird 1,4 ghz, men ingenting ble ødelagt, festet 1 ny vifte(80mm delta) til cpu over den andre (vet ikke hvor smart dette var), gjorde det på tg03 tror jeg svidde cpu`n da :x har skiftet vifte flere ganger når kjøleribba har vært på hovedkortet Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Har drept litt for mye opp igjennom. C-64 (og tilbehør) - "lærdueskyting" 486DX33 - overklokking 486DX66 - butikken sa at jeg ikke trengte vifte. Butikken tok feil. NoName mus - Crinos' Interposing Hand - (Klem til plastikken knekker) En komplett maskin i et lynnedslag som slo ned ca 3 meter i fra PC'n min. ca 5 tastaturer - Crinos' Crushing Fist 14" Salora BT-44 - Crinos' Crushing Fist (Jepp sprakk skjermen) P-133 - Støv Kabinett - Coca-Cola swing (Fronten ble slått inn). 3Com 905b - løs skrue Matrox G-400 - Sliten Mac monitor som plutselig poffa. Gainward GeForece2 GTS - løs skrue = ZAP! Dette er de tingene jeg kom på i farta med untak av harddisker, og de tingene jeg har tatt på jobb Har hatt litt sinne problemer som muligens kan tydes ut av alle "Crinos' Crushing Fist og Interposing Hand" (Har blitt bedre med årene) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Er jeg den eneste som har prøvd den røde spennings-skifte-knappen bak kabinettet?? :oops: :oops: hehe Det samme gjorde jeg! meg og en kammerat satte sammen en gamle pc deler på bordet, slik at det kun manglet kabinett.. startet den opp et par ganger, fiklet med den.. og så ville psu no mere! (ville bare ikke starte) så jeg flyttet på den røde bryteren bak psu og kammeraten trykket på på-knappen da!! Skal si det lyste og det luktet svidd som f### inni var det bare sot!! Lenke til kommentar
oeb Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 6 stk. EpoX 8RDA+ på følgende måte: 1. Overklokking (Ga seg etter 2.0vcore) 2. Overklokking (for varme MOSFET's? etter 2.0vcore) 3. Produksjonsfeil? (Ville ikke boote..) 4. Overklokking (Bare kutta ut etter 200 FSB) 5. "Insert BIOS in A:" 6. "Insert BIOS in A:" 1 stk. Sapphire Radeon 9500 PRO - Tanga glapp og jeg knuste en liten del av GPU Core når jeg skulle fjerne shim. :oops: 1 stk. Sapphire Radeon 9800 - Kjøpte helt nytt, tok av kjøler og skulle fjerne shim. Fjernet shim, pakka i og trykket POWER, svart skjerm 2 stk. AMD XP2000+ Palomino - Hovedkort hadde produksjonsfeil. 1 stk. AMD XP2000+ Tbread - Knust av ei vannblokk 1 stk. AMD XP1800+ Tbread JIUHB - Overklokking Har drept mer enn det der, men dette er i en periode på 3. måneder Lenke til kommentar
OndeOlav Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Vel, må vel komme med mine jeg også: Har mye rart på samvittigheten, men spørsmålet var vel hvordan, og ikke hva. Dette var rett etter jeg fikk vapochillen min; jeg hadde montert alt ferdig, men selvfølgelig funket ingenting. Jeg skrudde løs PSU av en eller annen grunn, og etter litt knoting bootet maskina (endelig!), og da mista jeg seff hele PSU ned på mitt kjære MSI KT3-Ultra. :oops: Jeg byttet det strax ut med Asus A7N8X Dx, og det svidde jeg etter 2 dager fordi jeg sklei med loddebolten under voltmodding. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Mitt MSI GeForce4 Ti 4200 128Mb gikk til h******e pga statisk elektrisitet.Ganske synd egentli. Det klokka ganske bra(320Mhz/650Mhz) Mitt MSI gf4400 klokket like langt før. Men så skulle jeg klokke det på et minilan (glemte seff at det ikke var 20 grader i lufta men 40) Klokket det op til det som hadde vært maks stabil hastighet før. REsultat: mye gøy på skjermen... klokker nå 310/630 dumme kort..... Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg var på TG og kjøpte med ny CPU jeg brukte en MCX4000 og må derfor ta ut HKet, hadde skrudd det ut og løftet det opp med kjøler på, så mista jeg det i bakken, KHet et knakk og CPUen ble knust under den nesten 1 kilo tunge kjøleren. Dermed ble jeg en P4 2.53 Ghz cpu og et 845pe MAX2 Hk fattigere Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 9. september 2003 Forfatter Del Skrevet 9. september 2003 Jeg har svidd noen kretser på en Seagate 7200.7 120Gb. Det skjedde pga. at jeg hadde lagt 1 temp.måler mellom den og Quantumen. Sensoren var jo av metall :-? og de som har litt vett på slikt (noe som jeg manglet) vet jo at det ikke går så bra. Så en morgen da jeg startet maskinen, fant ikke hovedkortet HDD'en i oppstarten, så jeg startet maskinen på nytt. Fant ikke HDD'en nå heller. Så jeg åpnet maskinen, og denne svidd lukten kom stigende opp mot meg. Jeg tar ut harddisken, lukter litt på den og snur den rundt. Yes... svidde kretser er godt å ha ja Men MPX.no (som RULER ) sendte meg en ny harddisk, uten at jeg måtte betale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå