Krankemot Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Er jeg den eneste som har prøvd den røde spennings-skifte-knappen bak kabinettet?? :oops: :oops: hehe NEI!!!!, jeg gjordet det på skolen *poff* trlalala det vr ikke meg *phu* da er ikke jeg den eneste jeg heller!!! Endret 28. september 2004 av norma_saw Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 I det siste så har psu'en på gamle dataen brent, kekt 3 x ram brike klipps (ukjent grunn, for gamle og spøre?) et utall NYE tastaturer så jeg sitter på det gamle som egentlig er det betse, det overlever alt av is/brus/godterik/slag osv osv. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 prøv ikke å koble til en floppy mens pc'n er igang... da lukter det svidd plastikk Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Asus Av78X-X HK - Lynnedslag ATI 9800 pro, limte på CPU-kjøleribbe på det.. vet ikke hvorfor det døde... statisk elektisitet maybe? Ymse HDD (med vilje... gammalt skrap) Ymse PSU (gjort med vilje da) Er egentlig ikke så ille til å ødelegge ting jeg! Lenke til kommentar
Gone Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Haha, så utrolig mange som har trykket på "the red button of doom" bakpå strømforsyninga. :!: Jeg har da ikke ødelagt noe, jeg. En ting har blitt ødelagt av seg selv da. En DVD-rom som fant ut at mens jeg tukla med noen ledninger, skulle den koble seg fra mens pcen sto på. ... _LYN_ ... kortslutning. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Jo, det var et tastatur fra 1991. Originalt IBM PS/2-tastatur med deilig klakkelyd og nydelig tastefølelse. Det lages bare ikke sånne lengre. Det har trofast vært med å slite ut 5 pcer siden 1997. Totalt har tastaturet overlevd 7 pcer før jeg tok livet av det i et &%#!! uhell. Eneste skrammen fra før var en plastskade etter at jeg mistet det i betongen fra 2. etasje under en flytting. En blir knyttet til sånne kvalitetsgreier. Etter fire forsøk på å dra det tilbake fra graven har jeg gitt opp. Jeg får ikke renset kontaktfoliene uten å ødelegge enda mer. Kontaktfoliene er støpt fast mellom en tung metallplate og et plastskall. Uff da. Det høres fælt ut. Jeg har et slikt klakkebrett selv, og det er vidunderlig å skrive på. Desverre ligger mitt (eller mine, jeg har to, et IBM, og et Copam+ som også lager klakkelyder) i Bergen, og jeg bor for tiden i Narvik. Fordelen med de brettene der er at de skal kunne stappes inn i en oppvaskmaskin, og kunne brukes etterpå. Det blir i alle fall sagt. Har du prøvd det? Jeg mener, det kan umulig skade det MER enn det allerede har gjort, så du kan jo teste? Det hadde jo vært for dumt om noe så deiligt skulle ha endt sitt liv en søppelcontainer... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Haha, så utrolig mange som har trykket på "the red button of doom" bakpå strømforsyninga. :!: Jeg har da ikke ødelagt noe, jeg. En ting har blitt ødelagt av seg selv da. En DVD-rom som fant ut at mens jeg tukla med noen ledninger, skulle den koble seg fra mens pcen sto på. ... _LYN_ ... kortslutning. jeg har faktisk ikke noen "red button of doom" på min pc hjemme, derfor måtte jeg finne ut på skolen Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 MSI K7T hovedkort, uvisst av hvilken grunn. Gf4 Ti4600 kort, fikk plutselig artifacts og slutta å funke, også uvisst av hvilken grunn. (Var ikke varmt) 1900+, skjedde samtidig, også uvisst. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 ødelagt g4 ti4200. samme som dr.x:plutselig artifacts Lenke til kommentar
Jakobsa Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 En kompis skulle vise meg hvordan man skulle tjuvkoble vifter på kontakten til feks hdd... Så sa han: "Nu e det VÆLDI vikti at dissan to kabla IKKE kommer borti hverandre" *pbsytit!* "Oi f**, det e bare å skru av å på strømførsyninga" *skrur av å på strømforsyninga* Oi, ops harddisken ville ikke starte.. "Så merkelig" sier han. Merkelig?? Jeg tror ikke det! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hmm. Jeg har da koblet til/fra cd-rommer og floppystasjoner mens pcen har vært på jeg.. Ikke noe problem det? Har ikke luktet noe svidd plastikk eller merket at noe har vært defekt jeg. Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har lært at man ikke skal feste hovedkortet rett inn på kabinettet. Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ohoi, kjeeeempebump gitt Knerta min forrige PC med støv, jeg da. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Skal vi se. Første dagen da den nye datan var i hus skulle jeg sette i en cd mens jeg drev bak pcn og koblet til annlegget! Da jeg reiste meg tok jeg skuffen til CD-rommen med kneet :!: Heldigvis røk den ikke Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Er jeg den eneste som har prøvd den røde spennings-skifte-knappen bak kabinettet?? :oops: :oops: hehe Nei.... :oops: 1169278[/snapback] gjorde dette på skolen jeg Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Nvm så ikke at tråden var bumpet. Endret 19. oktober 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 knuste gamle musa mi slik at den sprakk i to da jeg tapte sykt i BF2. Har også knekt støttene på 2 tastatur allerede. Gamle pc'n slo jeg i stykker, måtte slå i den for at den skulle starte til slutt, og plutselig en dag var det svart skjerm. hehe Knekte også en minnebrikke. Og det værste av alt, tro det eller ei, jeg klarte å knekke databordplaten i to! visste ikke helt om jeg skulle le eller bli forbanna. Lenke til kommentar
............... Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) vel den spenningsknappen bak ja , da skvatt jeg greit virus og skit har "ødelagt" endel(før jeg kunne noe som helst om data) EDIT: oii for en bump , men ikke noe gærnt med å fortsette med tråden? Endret 19. oktober 2006 av karlsn Lenke til kommentar
Kimsan Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hehe, var hos en kamerat i forrige uke, han gamet wow osv! Plutselig begynte maskinen å restarte seg, restartet hele tiden, så vi prøvde med en formatering! Fikk ikke formatert pga maskinens restartinger Men han har sendt den inn, det hadde visst blitt noe feil med skjermkortet, prossesoren og hovedkortet Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Knerta min forrige PC med støv, jeg da. 7091261[/snapback] I feel you, dawg! Og den dagen den tar kvelden, da håper jeg du har god avluftningsmulighet på evt. rom den står på. Peeee'ew! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå