Gåvekk123 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg har nylig spillt ferdig mass effect 3, og har lyst til å se flere slutter av spillet. når jeg tok ferdig siste oppdrag, og så alle video klipp og rulleteksten, kom jeg tilbake igjen på skipet et par oppdrag før slutten. Hvis jeg spiller det ferdig igjen, og velger en annen slutt, vil det være den slutten som teller da? eller vil det fremdeles være den første? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Det vil nok være den siste som teller, men vet ikke hva det har å si så lenge ikke de har tenkt å utgi et Mass Effect 4. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Mm. Tre farger på hver slutt. Pluss et par små ting i oppkjøringen. Krogan som gjør klar til neste krig.. sånne ting. Ingen tydelige forskjeller på operaen til slutt utover fargene (ingenting som leder tilbake på valg du har gjort, men det er et sekund mer nederlag inne i bildet eller noe slik om ikke "readiness"- tallet er høyt nok). Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Noe mer tydelig har det blitt etter at Bioware lanserte gratis DLC med ny slutt. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Er det blitt flere sekunder nederlag nå? Lenke til kommentar
SosseGunnar Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Ville anbefalt å bare se de på youtube, Skriv in f. eks Mass effect 3 good ending etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå