EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Jeg har startet på fotball, er ganske ny men jeg er skikkelig dårlig, Kan noen vise meg på en video noen triks som jeg kan lære ganske raskt på en måte Lenke til kommentar
William_S Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Det er ingen måte på å bli bedre på enn å trene, trene og trene. Spark ball mot en vegg, prøv på raske driblinger langs banen og rett og slett få en god ballfølelse. Det finnes nok av fotballtreningsvideoer på Youtube så er bare å søke. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Ligg unna youtube, ut og tren ballfølelse. Lenke til kommentar
jegvetikkejegassa Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Oev paa det som er effektivt. Skudd, driblinger, pasninger, headinger, basisteknikk. Det er FOR mange spillere som blir oedelagt av fokus paa aa se fancy ut. Ingen har tid til det, om de skal rekke aa hevde seg foer de er 25. Se paa Messi. Null triks. Bare fokus paa aa faa den kula i fiskenettet. t.o.m Ronaldo har laert. Lenke til kommentar
Asbjeurn Skrevet 10. desember 2012 Del Skrevet 10. desember 2012 Du må lære å krype før du kan begynne å gå. Tren på basisferdighetar først. Innsidepasningar, mottak. Finn ein vegg der du ikkje forstyrrar nokon, begynn med kort avstand til veggen og trilleballar. Når du begynner å få kontroll, kan du auke avstanden, og etter kvart begynne å løfte ballen. Kor gammal er du? Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Gå i bingen hver dag, eller på banen med kompisene dine! Det er timene du bruker i løkka som gjør deg god, og jo mer du er ute og trener jo bedre blir du Det bare trening, trening, trening som gjelder! Lenke til kommentar
aQlol Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Ballkontroll er viktigste i fotball, alt du klarer å ta imot en ball og gi den videre fra deg på raskest mulig måte Så du burde finne deg en murvegg å sentre ballen fram og tilbake. Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Det er også lov å være ego når du spiller! Drible, løpe, føre ball, gjøre triks Jeg fikk jævlig mye kjeft og sånn for det, men nå har jeg spilt en del kamper for G15 landslaget, Statoil talentleir og trent med mange forskjellige.. Bare stå på hele tiden, tro på deg selv, og tren jævlig mye! Jogging og alt det Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 (endret) Gå i bingen hver dag, eller på banen med kompisene dine! Det er timene du bruker i løkka som gjør deg god, og jo mer du er ute og trener jo bedre blir du Det bare trening, trening, trening som gjelder! Støtter den! Du får trent på ballkontroll, spillforståelse, kondis, teknikk og sånt Har selv spillt i bingen med kompiser i et par år, jeg har utviklet meg en god del bare pga det. Endret 1. januar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå