kabelsatan1 Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Noen som har tips til hvordan man kan speede opp Outlook litt? Kjører Outlook 2002, og det "henger" så inni granskauen på forhåndsvisning av mail. Synes det er litt merkelig, ettersom jeg kun har 200 meldinger i innboksen. På maskina hjemme har jeg hatt over godt over 2000, uten at det har gått noe treigere av den grunn... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Hva med å bruke Opera sin egen innebygde "mail-funksjon" Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Hva med å bruke Opera sin egen innebygde "mail-funksjon" Hvis du har kjøpt en splitter ny Volvo, ville du heller kjøpt en Toyota hvis du punkterte? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hva med å bruke Opera sin egen innebygde "mail-funksjon" Hvis du har kjøpt en splitter ny Volvo, ville du heller kjøpt en Toyota hvis du punkterte? Godt sagt! :smile: Har du winXP? og i tillegg fjernet windows messenger? i så fall kan du stikke inn på www.tweakxp.com og søke på outlook + messenger eller noe sånt. Det er nermig en slags bug i outlook som gjør at den febrilsk prøver å finne messenger selv etter at den er fjernet. tweakxp.com har fixen i så fall Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Det var ikke grunn så veldig godt sagt.. dette er jo ikke et spm. om penger. Det er et spm. om hva som er praktisk eller ei. Men om du får løst problemet så er vel saken oppklart. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Hvor mange mail kontoer sjekker du hver gang da? hvis du har ettpar hotmail og en vanlig så vil jeg nok tro at det tar tid ja hehe, er jo innlogging på veldig belastet system på f.eks hotmail... :!: :ide: :?: :rope: oi masse nye smiley ting jo hehe (sorry, bare måtte) Lenke til kommentar
kamus Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Høyreklikk på Outlook iconet på desktopen og velg egenskaper. Merk Personlige mapper, deretter gå på innstillinger. Velg komprimer nå. Hadde det samme problemet på min maskin og det gjorde susen:) Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Høyreklikk på Outlook iconet på desktopen og velg egenskaper.Merk Personlige mapper, deretter gå på innstillinger. Velg komprimer nå. Hadde det samme problemet på min maskin og det gjorde susen:) Hmpf, trodde dette skulle gjøre underverker, men merker ingen forskjell. Dette har ikke noe med sjekking av kontoer å gjøre. Alt er bare "seigt". Har ikke fjernet Messenger, men har innstallert Messenger 6.0. Kan kanskje ha noe med det å gjøre. Skal teste det ut. Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Deaktiverte Messenger i Outlook, og nå går det som en drøm. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå