Cursio Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg skal kjøpe nytt skjermkort til en kamerat, og det skal ligge i klassen mellom 1800-2500 spenn. Hvilket skal jeg kjøpe for å få best mulig spillytelse? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg skal kjøpe nytt skjermkort til en kamerat, og det skal ligge i klassen mellom 1800-2500 spenn. Hvilket skal jeg kjøpe for å få best mulig spillytelse? hvis du/dere kan legge i 200-300kr til slik at du får 2700-2800. da har du ati 9800non pro, topp 3-4 kort som er og få tak i.. skremmende bra ytelse,perfekt til direct x9 spill og holder en stund fremover... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 2. september 2003 Forfatter Del Skrevet 2. september 2003 Så 9800 non-pro skiller seg ikke så langt i fra pro? Lenke til kommentar
erikoed Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 Så 9800 non-pro skiller seg ikke så langt i fra pro? nei, dessuten kan du flashe bios'en og legge inn en pro bios. da vil kortet fungere som et pro kort :smile: Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2003 Del Skrevet 2. september 2003 ville nok anbefale det samme, men om det ikkje haster for din kompis sa kan han vente til slutten av måneden da ATi lanserer sin nye brikke, og priser på de eldre kortene vil da muligens synke litt i pris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå