baguett Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 No worries, dette er som å fjerne en liten stein ifra fjæra. Enda mange steiner igjeen Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Notorious Markets List FINAL. Takk, takk, USA! Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Slike ting har skjedd før, og har på sikt hatt minimal relevans, hva gjør denne gangen annerledes?AtW Er de bak nogelunde oppegående så gjenopretter de backupen et annet sted snart. 1 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 blir nesten litt flau av å være ukrainer nå Lenke til kommentar
PoNdUs Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvorfor brukere dere en åpen tracker..... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Hvorfor brukere dere en åpen tracker..... Hvem er "dere"? De som brukte demonoid? Tror ikke den er en åpen tracker? AtW Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Du måtte vel registrere deg, men det var vel ikke noen begrensing på hvor mange medlemmer de tok inn? Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Gratulerer, da er det bare hundre sider igjen. Å måtte skifte torrentside har blitt et jevnlig rituale de siste årene, men det står alltid nye klar til å ta over Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Demonoid hadde vel lukket registrering, hva jeg vet. Eller i det minste på daglig basis. De hadde vel åpne dager for å slippe inn nye brukere, men ikke åpent for registrering hver dag. Lenke til kommentar
Inz4ne Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Demonoid var halvåpent vil jeg vel si, de nyeste torrentene var tilgjengelig for alle mens de eldre måtte man være medlem for å få laste ned. Det var og bare mulig å registrere seg innimellom. Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 So what ? Finner det jeg trenger andre steder enn på lugubre torrentsider med popups.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 So what ? Finner det jeg trenger andre steder enn på lugubre torrentsider med popups.. You're so awesome. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Hah! "Lagt i grus", den var morsom gitt =) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Det har da vært mange sider med "lukkede" trackere som har blitt stengt, feks Swepiracy og en del andre svenske "siter". Faktisk så har jeg lagt merke til at fildeling blir mer og mer "lukkede" nettverk og da har jo RIAA / MPAA på mange måter allerede vunnet litt, det er jo ikke like allment tilgjengelig for dem som ikke har god nok kunnskap. Det vi behøver er nye fildelingsalternativ som er enda mer åpne men som samtidig beskytter brukerne enda bedre. Da kan vi dele politisk ukorrekt informasjon uten at vi trenger å være redde for at Kripos banker på døra og ønsker å fengsle oss fordi vi har løslatt hemmelige dokumenter fra Stoltenbergs kontor på hvordan han finansierer "kompisene sine" (bare et eksempel). Endret 11. august 2012 av Malvado Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 USA det skitne korrupte kriminelle møkka landet som det er, føkk dere. Håper hele forbanna jævla landet bukker under. Hold dere innenfor deres egne landegrenser og glem den frie verden rundt dere. End opp som et fetter og kusine pulende land. Drit og dra. Lenke til kommentar
Mezi Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Flott at man stopper tyven. Få slutt på uvesenet og betal for varene. Lenke til kommentar
Rared Jibinkor Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Ikke alle amerikanere er totalitære "state worshipers" - ta en kikk på denne. Det finnes fortsatt fornuft i the Land of the formerly Free. Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 "Message to the voting cattle"... heh, ja, jøss. Nei, sjølv om han vagt lager poeng i mellom, så drukner det i galskapen der. Lenke til kommentar
Rared Jibinkor Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Flott at man stopper tyven. Få slutt på uvesenet og betal for varene. Hvis et kunstverk er en "vare" og deling av informasjon er stjeling - hva hvis jeg finner på et nytt ord? Er andre som begynner å bruke ordet tyver hvis de ikke først har min tillatelse til å bruke ordet? Copyright, patenter og intellektuell eiendom er ikke det samme som privat eiendomsrett. Hvis du tar fra meg min lommebok uten min tillatelse, da er det stjeling (fordi jeg ikke lenger har lommeboken), men hvis jeg har en idé og du kopierer den, da er det ikke stjeling (fordi jeg ikke har mistet noen ting). Lenke til kommentar
Rared Jibinkor Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 "Message to the voting cattle"... heh, ja, jøss. Nei, sjølv om han vagt lager poeng i mellom, så drukner det i galskapen der. Hva er det som er galskap? At folk fortsetter å finansiere en gruppe korrpute, maktsyke kontrollfreaks som driver aggressive kriger og fengsler 1% av sine innbyggere, eller at noen tør påpeke at det kanskje ikke er noen god ide å blindt gjøre som politikerne sier? Den største massemorderen gjennom tidene er institusjonen kalt staten. Google ordet "democide". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå