Redaksjonen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Det største raidet siden The Pirate Bay er et faktum. ? Fildelingsgigant lagt i grus som gave til USA Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 nooooooooooooooooooooooo!!!!!! og jeg som har vært aktiv medlem der siden "forever" :-/ -frank 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Malvado Skrevet 9. august 2012 Populært innlegg Del Skrevet 9. august 2012 Ser ut som det er populært å betale USA med "kriminelle" , hadde de bare fengslet de virkelige kriminelle : *De økonomiske kriminelle som årlig gjemmer unna milliarder av kroner i skatteparadis og utnytter smutthull etter smutthull for å lure unna pengene. *Spekulantene som lurer kommuner med "uvirkelige gode inntjeningsmuligheter i fond" og lurer til seg milliarder fra lomma til arbeideren. *Våpenselgere til kriminelle og farlige grupper i u-land og i kriserammede regioner. *Sexualforbrytere som kan skjule seg bak kirkedøren i en prestrekrave. *Sexualforbrytere på frifot i diverse U-land eller i arabiske land der man har visse "rettigheter". *Kriminelle politikkere som har lurt andre land og påstått at det var riktig å gå til krig mot et land på grunn av Masseødleggelsevåpen når sannheten var olje og rikdom. 22 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hadde dei bare tatt kriminelle for ting som faktiskt er ulovlig. Det eg forstår hadde ikkje demonoid gjort noko utenfor lovene i Ukraina? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 sto på en liste USA publiserte i fjor over nettsider som var under oppsikt for brudd på opphavsretten Snedig, takk til USA for en liste over alternativer? 4 Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ser ut som det er populært å betale USA med "kriminelle" , hadde de bare fengslet de virkelige kriminelle : Og politikere som har brutt menneskerettigheter uten konsekvens. (George W. Bush og hans offentlig erklærte tortur-policy deriblant.) 2 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Slike ting har skjedd før, og har på sikt hatt minimal relevans, hva gjør denne gangen annerledes? AtW 4 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Har brukt Demonoid i årevis, kjipt at dette skulle skje. 1 Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 All den seedingen, alt arbeidet for den gode ratioen med en kule som glinser... Alt var forgjeves! 1 Lenke til kommentar
Salamanderhodet Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) - Endret 1. juni 2015 av Salamanderhodet 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Steike ta amerika! Men jeg tør ikke kritisere o store USA, blir vel snart kriminelt det. Men piratebay funker vel fett enda? Blir vel verre med demonoid, ettersom Ukraina sikkert er strengere enn de snille svenskene. Lenke til kommentar
kasey Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 NEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FFFFFFFFFFFFFFFFFFCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!! 1 Lenke til kommentar
kasey Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Helvete, jeg var ikke klar for begravelse i så ung alder.Er det noen som bruker andre torrent-sider som holder nogenlunde kvalitet så er det bare å sende meg en PM! Vær en god borger nå, do it Til meg også. Thanks Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Jeg tror det blir vanskligere å ta ned TPB siden den siden er ganske så desentralisert. Personer som styrer den nettsiden kommer og går og de holder seg så langt unna jorden som mulig. MegaUpload sjefen Kim Dotcom levde i sus og dus, kjøpte seg stor villa og flotte biler, og var ikke redd for å vise hvem han var som person. Denne "in your face" mentaliteten irriterte nok også mange mektige folk i underholdningsbransjen i USA. Men uansett hvor stort piratkopiering hadde blitt her i verden, så hadde nok ikke underholdningsbransjen gått konken. F.eks. så kostet det ca. $200 millioner å lage Avengers, mens de tjente inn godt over det tidoble av det på billett salg og Blu Ray disk salg og andre salg. Og det selv om filmen ble piratkopiert så det holder. Allikevel fortsetter denne bransjen for fullt med sin lobbyvirksomhet og saksøking. Og det ser ut til å virke, til en viss grad. Men blir nok en stund til de tar ned TPB, som fortsatt er det største fildelingsnettverket på Internettet. Endret 9. august 2012 av FrihetensRegn Lenke til kommentar
CWH Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 NEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FFFFFFFFFFFFFFFFFFCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!! Sterke følelser og ungt sinn? 1 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Ser ut som det er populært å betale USA med "kriminelle" , hadde de bare fengslet de virkelige kriminelle :Og politikere som har brutt menneskerettigheter uten konsekvens. (George W. Bush og hans offentlig erklærte tortur-policy deriblant.) Som Obama har vedlikeholdt, foruten å gi seg selv makt til å henrette enkeltmennesker med droneangrep uten rettssak. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Som Obama har vedlikeholdt, foruten å gi seg selv makt til å henrette enkeltmennesker med droneangrep uten rettssak. Dette er noe Amerikanske presidenter har hatt lenge, såvidt jeg vet så ratifiserte Obama så at den også gjaldt ved bruk av Droner. Edruelig og bra? Definitivt nei, men dette går vel litt vel off-topic. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 All den seedingen, alt arbeidet for den gode ratioen med en kule som glinser... Alt var forgjeves! Hadde 5TB mer opp en ned på en tracker, så ble den lagt ned.Sånn skjer, ikke noe å ta for tungt Bare se på det som en gave til piratsamfunnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå